خانه تکنولوژي استفاده از گرافن برای کنترل دما در لباس‌کار

استفاده از گرافن برای کنترل دما در لباس‌کار

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Working Clothes

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت دایرکتا پلاس دو سفارش به ارزش 500 هزار دلار از سوی یکی از تولیدکنندگان لباس کار در ایتالیا دریافت کرده‌است تا محصولات گرافنی خود را برای استفاده در لباس‌کار با قابلیت کنترل دما در اختیار این شرکت قرار دهد.

شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) یکی از تولیدکنندگان محصولات گرافنی است. این شرکت اعلام کرده که دو سفارش جدید از تولیدکننده‌ی پوشاک کار ایتالیا دریافت کرده که می‌تواند در دو سال آینده برای این شرکت 500 هزار دلار درآمد به همراه داشته باشد.

فناوری گرافن شرکت دایرکتا پلاس قرار است در تولید 10 هزار لباس کار مورد استفاده قرار گیرد. در اولین سفارش، تقریباً 2 هزار لباس به ارزش 150 هزار دلار تولید می‌شود که در سال مالی 2018 تحویل خواهد شد و دومین سفارش به تعداد 8 هزار لباس خواهد بود که ارزش 350 هزار دلاری داشته و تا اواسط سال 2019 تحویل خواهد شد.

Working Clothes

تولید صنعتی لباس‌هایی که قابلیت کنترل دما دارند

دایرکتا پلاس علاوه بر مواد، فناوری و دانش فنی در اختیار شرکت‌های تولیدکننده‌ی پوشاک قرار می‌دهد تا آن‌ها از گرافن برای تولید صنعتی لباس‌هایی که قابلیت کنترل دما را دارند، استفاده کنند. این لباس‌های گرافنی بادوام ، عاری از مواد سمی و بسیار راحت هستند. دلیل این ویژگی‌ها، بهره‌گیری از فرآیند تولید عاری از مواد شیمیایی است.

جیولیو سزارو، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت دایرکتا پلاس، می‌گوید: « این سفارش‌های جدید، تراکنش مالی قابل توجهی داشته و موقعیت ما را در بخش لباس کار تثبیت می‌کنند. ما سعی داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش را تحویل دهیم. تجربیات ما در حوزه‌ی نساجی رو به رشد بوده و ما می‌توانیم به مشتریان خود کمک کنیم تا از این فناوری جدید برای تولید لباس کار استفاده کنند. پیش‌بینی می‌کنیم که سفارشات بیشتری طی ماه‌های آتی از سوی مشتریان جدید داشته باشیم.»

منبع : Directa Plus announces significant graphene-enhanced textiles order

        ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است