خانه اقتصادیگزارش و تحلیل کاهش خوشبینی به چشم انداز صنایع شیمیایی آلمان در سال 2019 میلادی

کاهش خوشبینی به چشم انداز صنایع شیمیایی آلمان در سال 2019 میلادی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: گروه تجاری وی سی آی (VCI) روز سه شنبه 13 آذر ماه اعلام کرد: پیش بینی می شود به دلایلی چند مانند جنگ تجاری بین المللی، کند شدن آهنگ رشد اقتصادی آلمان و پیامدهای ناشناخته خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، چشم انداز کمتر خوشبینانه ای در انتظار صنایع شیمیایی این کشور در سال 2019 میلادی باشد.

پتروشیمی

آلمان بزرگترین تولید کنند محصولات شیمیایی در قاره سبز به شمار می رود. در سال 2018، فروش این بخش صنعتی برای اولین بار از رکورد 200 ملیلیارد یورو گذشت.

گروه وی سی آی افزود: نشانه ها کاملا آشکار هستنند. وضیعت رو به رشد صنایع شیمیایی آلمان در حال نزدیک شدن به پایان خود است. از طرفی رشد کلی اقتصاد احتمالا در طول سال 2019 میلادی تا حدودی شتاب خود را از دست می دهد.

هانس ون بیلن، رئیس گروه تجاری وی سی آی، یادآور شد: ساز و کار و محیط تجاری که صنایع شیمیایی و داروسازی آلمان در آن رونق یافت؛ در معرض خطر قرار دارد. سطح انتظارات درباه عملکرد صنایع شیمایی و داروسازی آلمان با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، کاهش یافته است.

ون بیلن ادامه داد: ایالات متحده و چین تنها یک اروپای متحد از لحاظ سیاسی و قوی از نظر اقتصادی را به عنوان یک شریک قبول دارند. کشورهای اروپایی هر یک به تنهایی شانسی برای شنیده شدن در عرصه جهانی ندارند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است