خانه خبر لاستیک بارز تا پایان سال در جمع برترین تایرسازان دنیا قرار می‌گیرد

لاستیک بارز تا پایان سال در جمع برترین تایرسازان دنیا قرار می‌گیرد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Barez Tyre co

مرجع پلیمر در بازار ایران: گروه صنعتی بارز با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران،‌ نخستین گام را برای قرار گرفتن در بین 10 شرکت برتر تولیدکننده تایر در سطح دنیا برداشت. دکتر پرویز اخوان، مدیرعامل بارز با تاکید بر نگاه ویژه گروه صنعتی بارز بر پیوند عملی صنعت و دانشگاه در بخش تولید تایر،‌ از قرارگرفتن برند بارز در بین برترین  تولیدکننده‌های جهانی تایر تا پایان امسال خبر داد.

Barez Tyre co

دکتر پرویز اخوان در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی بارز با اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه در ابتدای مهرماه سال جاری، ‌از حضور و بازدید کارشناسان فرانسوی در دو کارخانه تولیدی بارز طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: نوگرایی در بارز از سطح شعار خارج شده و به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

درهمین‌راستا برای نخستین‌بار در صنعت تایرسازی کشور، ‌بارز نسبت‌به ایجاد مرکز نوآوری اقدام کرده است. این مرکز از نگاه سازمانی بالاتر از مرکز تحقیق‌وتوسعه قرار می‌گیرد و در بخش‌های مختلف اقدام به نوآوری خواهد کرد.

اخوان تفاوت مرکز نوآوری بارز با مراکز تحقیق‌وتوسعه را آینده‌نگرانه بودن طرح‌های خروجی این مرکز دانست و بیان کرد: «مراکز تحقیق‌وتوسعه همواره مسایل روز را با تکنولوژی جدید تلفیق کرده و تولید محصول را بهینه می‌کنند، در حالی که مرکز نوآوری بارز که با همکاری مشترک دانشگاه‌های مختلف کشور راه‌اندازی شده است، ‌برای 10تا 15سال آینده صنعت تایرسازی ایران برنامه‌ریزی کرده و نتایج آن تا چندماه دیگر قابل‌لمس است.

ایجاد مرکز نوآوری در طراحی تایر و کامپاندینگ

دکتر پرویز اخوان از همکاری مشترک گروه صنعتی بارز با دانشکده فنی دانشگاه تهران برای ایجاد مرکز نوآوری در طراحی تایر و کامپاندینگ خبر داد و افزود: در همین راستا، همکاری‌های جدیدی نیز با دانشکده پلیمر دانشگاه پلی‌تکنیک در حال انجام است. همچنین پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی نیز ارتباط خوبی با واحد نوآوری بارز دارد. ضمن اینکه تمام فعالیت‌های واحد نوآوری بارز به مقوله تولید و طراحی تایر محدود نمی‌شود ‌و در موضوعاتی مانند اقتصاد و مدیریت نیز درحال آغاز همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف هستیم.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز، ارتباط بین صنعت تایر و بدنه دانشگاه و همچنین نیروهای نخبه را آغازی برای رشد سریع صنعت تایرسازی و بی‌نیازی این صنعت از دیگر کشورها و شرکت‌های خارجی دانست و گفت: بی‌شک گروه صنعتی بارز در آینده‌ای بسیار نزدیک به مجموعه‌ای مولد در زمینه دانش تولید تایر و ترکیبات جدید کامپاند تبدیل خواهد شد و کشور به جای نیاز به خارجی‌ها برای واردات دانش‌فنی، ‌به یک صادرکننده تکنولوژی تایرسازی تبدیل خواهد شد. اخوان اظهار امیدواری کرد: گروه صنعتی بارز با همکاری دانشمندان جوان ایرانی و دانشگاه‌های مطرح کشور،‌ حداکثر تا پایان سال به جایگاه قابل‌قبولی در بین برترین تایرسازان دنیا دست پیدا خواهد کرد و کشور از واردات تکنولوژی تولید تایر بی‌نیاز خواهد شد.

منبع: دنیای خودرو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است