خانه تکنولوژي فناوری های جدیدی برای بازیافت پلاستیک در بریتانیا استفاده می شود

فناوری های جدیدی برای بازیافت پلاستیک در بریتانیا استفاده می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Plastic Recycle

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت بریتانیایی ریسایکلینگ تکنالجیز (Recycling Technologies)، به تازگی یک تاسیسات جدید تولید ماشین آلات بازیافت پلاستیک مدل RT7000، با ظرفیت 200 ماشین در سال را در زمینی به مساحت 25 هزار فوت مربع، برای عرضه به بازار اروپا و بریتانیا راه اندازی کرد.

Plastic Recycle

ماشین یادشده از قابلیت تبدیل انواع پلاستیک به نفت پلاکس (Plaxx oil) برخوردار است. نفت پلاکس می تواند به عنوان سوخت برای  تولید سایر محصولات پلاستیکی به کار گرفته شود.

این ماشین با استفاده از یک فناوری نوین، ضایعات پلاستیکی را در نبود اکسیژن به پلاکس تجزیه می کند. فرآیند جدید امکان بازیافت پلاستیک هایی را که تا کنون غیر قابل بازیافت محسوب می شدند؛ فراهم می آورد. از این جمله می توان به فیلم های پلاستیکی، کیسه های مواد غذایی روکش دار و حتی پلاستیک های مشکی اشاره کرد.

ویژگی دیگر این ماشین آلات سایز کوچک آنهاست که قابلیت نصب آنان در تاسیسات مدیریت پسماند را ممکن می سازد. موضوعی که هزینه های مالی و زیست محیطی حمل و نقل ضایعات پلاستیکی را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

آدریان گریفیث، مدیرعامل ریسایکلینگ تکنالجیز در حاشیه مراسم افتتحایه، عنوان کرد: هدف ما سه برابر کردن ظرفیت فعلی بازیافت پلاستیک اروپا تا سال 2027 میلادی، در راستای راهبرد اضطراری ایجاد 10 میلیون تن ظرفیت جدید بازیافت ضایعات پلاستیکی است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است