خانه خبر ظرفیت تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر در کرواسی، افزایش می یابد

ظرفیت تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر در کرواسی، افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
زیستی

 مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت تولیدکننده و کانورتور فیلم های پلیمری زیست تخریب پذیر (biodegradable) اکوکورتک (EcoCortec) کرواسی به تازگی رسما از راه اندازی دومین مجتمع تولید خود در شهر Beli Manastir این کشور خبر داد.

زیستی

شرکت اکوکورتک که یکی از زیرمجموعه های گروه کورتک کورپوریشن (Cortec Corporation)، واقع در ایالت مینه سوتا آمریکا، به شمار می­رود؛ تولیدکننده انواع فیلم­­ های محافظت در برابر خوردگی (corrosion protection films) با بهره گیری از فناوری این گروه موسوم به وی پی سی آی (VpCI)، یا بازدارنده خوردگی فاز بخار (Vapor phase corrosion inhibitor) است.

واحد جدید در زمینی به مساحت 2000 متر مربع، در تاسیسات فعلی فوق پیشرفته خطوط اکستروژن ای 5 (E5 extrusion lines) به بهره برداری رسید. واحد یادشده تولیدکننده فیلم های با پهنای 6.2 متر، رول کیسه های بسته بندی و ورق های پرفراژ دار است.

این طرح توسعه ای که بخشی از سرمایه مورد نیاز برای آن از سوی وزارت اقتصاد کرواسی تامین شد؛ ظرفیت تولید اکوکورتک را دو برابر می کند.

علاوه بر اکستروژن، عملیات این مجموعه همچنین شامل کانورتینگ کیسه و تاسیسات پرینت کردن با هدف تامین تقاضای بازار برای محصولات سفارشی است.

شرکت اکوکورتک در تاریخ 15 نوامبر امسال اعلام کرد: سال 2018 سالی سرشار از موفقیت برای ما بوده است و شرکت در حال حاضر نیز مشغول تکمیل طرح های توسعه ای خود و آمادگی برای ورود به پروژه های جدید است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است