خانه خبر اتریش و امارات در صنعت پتروشیمی، سرمایه گذاری مشترک انجام می دهند

اتریش و امارات در صنعت پتروشیمی، سرمایه گذاری مشترک انجام می دهند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Unipetrol Petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس اعلام آلفرد استرن، مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوریالیس (Borealis)، این شرکت اتریشی در حال بررسی یک طرح مشترک سرمایه گذاری با شرکت ملی نفت ابوظبی، موسوم به ادنوک، در پروژه هایی در بازارهای رو به رشد هند و چین و همچنین راه اندازی یک تاسیسات بازیابی پلاستیک در منطقه الرویس امارات است.

Unipetrol Petrochemical

او ام وی اتریش (OMV) و شرکت سرمایه گذاری مبادله امارات (Mubadala Investment Company) مشترکا مالکیت بوریالیس را در اختیار دارند. شرکت بوریالیس شریک بزرگترین طرح مشترک (JV) تاسیسات شیمیایی و پتروشیمی ادنوک موسوم به بروج (Borouge) است.

استرن که در حاشیه کنفرانس و نمایشگاه بین المللی نفت ابوظبی (Adipec) سخن می گفت؛ عنوان کرد: مقیاس سرمایه گذاری های یادشده می تواند نزدیک به ابعاد پروژه بروج باشد.

وی افزود: ما از منابع طبیعی موجود در ابوظبی بهره می گیریم. بنابر این سرمایه گذاری های جدید از لحاظ ماهیت مانند طرح بروج خواهد بود.

مدیر عامل بوریالیس ادامه داد: همکاری اخیر ما همراستا با راهبرد توسعه شاخه پتروشیمی شرکت ادنوک است. از این رو با مشارکت ادنوک پیوسته به دنبال یافتن فرصت های سرمایه گذاری تازه هستیم.

وی در پایان یادآور شد: بوریالیس و ادنوک در حال حاضر مشغول سرمایه گذاری در طرح بروج 4 (Borouge 4) هستند و فراتر از آن برنامه دارند از فرصت های موجود در بازارهای رو به رشدی مانند هند، چین و منطقه آسیا بهره گیرند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است