خانه خبر حذف ایران از بازار جهانی محصولات پتروشیمی هیچگاه شدنی نیست

حذف ایران از بازار جهانی محصولات پتروشیمی هیچگاه شدنی نیست

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشيمي

مرجع پلیمر در بازار ایران: احمد پورفلاح، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا اظهار کرد: حذف ایران از بازار های جهانی هیچگاه شدنی نیست چون بسیار پرهزینه است ومقدار عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی مشخص بوده و حذف محصولات پتروشیمی ایران از بازار جهانی غیرممکن است.

وی با اشاره به اینکه ایتالیا از جمله کشورهای خریدار نفت و پتروشیمی ایران است، افزود: مشاهده کردیم که ایتالیا نیز جزو هشت کشور معاف شده از تحریم‌های نفتی و پتروشیمی ایران است، بنابراین در عمل دیده می‌شود که آمریکا در تحریم نفت و پتروشیمی ایران ناکام مانده است.

محصولات پتروشيمي

پورفلاح با تاکید بر اینکه بازارهای جهانی با توجه به نیازهای صنایع خود، خرید محصولات پتروشیمی را از ایران ادامه خواهند داد، تصریح کرد: معافیت هشت کشور در خرید نفت از ایران نوعی تعدیل در مواضع آمریکاست، آنها می‌دانند که نمی‌توانند صادرات محصولات نفتی و پتروشیمی ایران را متوقف کنند.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا عنوان کرد: ایران در توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی ظرفیت بی‌نظیری دارد، نمی‌گوییم تحریم هیچ مشکلی در صنعت کشور و یا صنعت پتروشیمی ایجاد نخواهد کرد، اما موضوع مهم این است که آمریکایی‌ها در دنیا منزوی و تنها هستند و هیچ دولتی به جز چند کشور در منطقه، رسما اعلام نکرده که از تحریم‌های آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنیم، همچنین ما از گذشته تا امروز تحریم را تجربه کرده‌ایم و در همان دوران نیز صنعت پتروشیمی پیشرفت‌های بزرگی را به خود دیده است، از این رو تحریم برای ما تازگی ندارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است