خانه خبر نخستین مجتمع تولید تجاری بایو پلاستیک در چین، راه اندازی شد

نخستین مجتمع تولید تجاری بایو پلاستیک در چین، راه اندازی شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلاستيک های زيستی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت تیسن­کروپ به تازگی یک مجتمع تولید بایو پلاستیک پلی لاکتیک اسید (PLA) را با بهره گیری از فناوری اختصاصی خود موسوم به PLAneo، در چین راه اندازی کرد.

پلاستيک های زيستی

مجتمع یادشده که در شهر Changchun این کشور به بهره برداری رسیده است نخستین تاسیسات هدفمند در مقیاس تجاری (purpose-built commercial-scale) برای بهرگیری از تکنولوژی PLAneo است و شرکت Jilin COFCO Biomaterial اداره آن را بر عهده دارد. این شرکت یکی از زیرمجموعه های شرکت COFCO، بزرگترین گروه مواد غذایی و نوشیدنی چین، است.

در بیانیه ای که پیشتر منتشر شد؛ تیسن­کروپ اعلام کرد: ظرفیت تولید مجتمع جدید نزدیک به 10 هزار تن پلی لاکتیک اسید در سال است. واحد جدید تمامی گونه های این محصول از نوع سریع کریستالیزه شونده (fast crystallising) تا گریدهای آمورف (amorphous) را برای کاربردهایی مانند بسته بندی سازگار با محیط زیست (eco-friendly packaging)، فیبرها، منسوجات و پلاستیک های مهندسی، تولید می کند.

سمی پلکونن، مدیر عامل واحد الکترولیز و فناوری های پلیمر شرکت تیسن­کروپ، می گوید: انتظار می رود بازار بایو پلاستیک ها در سال های آتی به میزان چشمگیری رشد یابد. این رشد به طور ویژه ناشی از افزایش آگاهی های زیست محیطی صنعت، دولت ها و مشتریان است.

وی افزود: پلی لاکتیک اسید تولیدی با فناوری Pelkonen، از قیمتی رقابتی در مقایسه با پلاستیک های معمول برخوردار است

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است