خانه خبر برنامه ویژه پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی برای حصول 50 درصد اعتبارات از طریق صنعت

برنامه ویژه پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی برای حصول 50 درصد اعتبارات از طریق صنعت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
IPPI Organization

مرجع پلیمر در بازار ایران: مهدی نکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران گفت: این پژوهشگاه، صنعتی است که هدفش حصول 50 درصد اعتبارات آن از طریق صنعت است که برای این امر برنامه‌ریزی ویژه‌ای تا سال 1404 انجام شده است.

IPPI Organization

وی افزود: در طول سال‌های گذشته یکی از بالاترین درآمدهای پژوهش‌های صنعتی در کشور مربوط به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی بوده است چرا که نوع کار این پژوهشگاه داشتن بازار کار بهتر نسبت به کارهای دیگر است البته این در حالی است که این درآمد نوسان هم دارد.

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران تصریح کرد: در سال 90 توانستیم 36 درصد اعتبارات و بودجه خود را از طریق قراردادهای صنعتی به دست آوریم ولی در سال گذشته این رقم متأسفانه به 24 درصد کاهش پیدا کرد در حالی که برای سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم این رقم به 25 تا 30 درصد افزایش یابد و در زمینه درآمدزایی اختصاصی کارهای ویژه‌تری انجام شود البته باید به تدریج این رقم را بالاتر ببریم.

نکومنش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیانی که وابسته به این پژوهشگاه هستند در سایتی مستقل مستقر شدند که می‌کوشیم از درآمدزایی آنان رقمی را به صورت پایدار برای خود در نظر بگیریم البته برای رسیدن به این امر فعالیت مستمر نیاز است.

وی گفت: از سال گذشته جوانه‌هایی از بذر کاشته شده برای افزایش درآمدهای اختصاصی و پایدار در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران زده شده است که امیدواریم این درآمدها بیشتر شود.

منبع: فارس

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است