خانه اقتصادی 70درصد محصولات پلیمری پتروشیمی جم در بازار داخلی عرضه شد

70درصد محصولات پلیمری پتروشیمی جم در بازار داخلی عرضه شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی جم

مرجع پلیمر در بازار ایران: روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم روز چهارشنبه به نقل از سید حسین میر افضلی اعلام کرد: عرضه محصولات پلیمری این شرکت در بازار داخل با هدف حمایت از صنایع پایین دستی انجام شده است.

پتروشیمی جم
عرضه 70% محصولات پلیمری در بورس کالا

وی یادآورشد: در نیمه نخست امسال 70 درصد محصولات پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولیدی مجتمع پتروشیمی جم و شرکت پلی پروپیلن جم در بازار داخل و از طریق بورس فروخته شده است و این روند با سرعت هرچه تمام تر تداوم خواهد یافت.

میر افضلی با اشاره به اجرای برنامه های پتروشیمی جم به حمایت همه جانبه از صنایع پائین دستی صنعت پتروشیمی اظهارداشت: با حمایت و گسترش صنایع پایین دست و اشتغالزایی بستر مناسبی برای توسعه صنایع پایین دستی به عنوان مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی و تکمیل کننده زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی فراهم می شود.

وی یادآورشد: این اقدام در سال حمایت از کالای ایرانی محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالا و با سطح اشتغال بسیار مناسب در داخل تولید و صادر خواهد شد.

میرافضلی گفت: این استراتژی از ابتدای سال 97 در حال اجراست و ظرف 2 سال آینده میزان صادرات مواد خام به کمترین حد ممکن خواهد رسید و در مقابل تولید و صادرات محصولات پر ارزش اشتغالزا افزایش خواهد یافت.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است