خانه خبر ژاپن تا سال 2030میزان ضایعات پلاستیکی را تا 25٪ کاهش می دهد

ژاپن تا سال 2030میزان ضایعات پلاستیکی را تا 25٪ کاهش می دهد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Plastic Recycle material

مرجع پلیمر در بازار ایران: منابع نزدیک به دولت از هدف گذاری برای کاهش ضایعات پلاستیکی یکبار مصرف تا 25 درصد  تا سال 2030، در کنار افزایش استفاده از بیوپلاست های سازگار با محیط زیست ساخته شده از گیاهان، خبر داده اند.

با تعیین این هدف بلند پروازانه، توکیو قصد دارد تا تعهد خود را برای مقابله با مسائل زیست محیطی را پیش از نشست گروه 20 اقتصاد در اوزاکا در ماه ژوئن، نشان دهد. این کشور بعد از ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان ضایعات پلاستیکی در سطح خود را تولید می کند و از دیگر کشورها در محدود کردن استفاده از پلاستیک ها مانند ظروف یکبار مصرف و کیسه های خرید عقب مانده است.

Plastic Recycle material

این برنامه به احتمال زیاد در قالب استراتژی پیشنهادی برای کاهش ضایعات پلاستیکی توسط وزارت محیط زیست طرح خواهد شد و وضعیت آن تا پایان سال جاری نهایی شود.

همچنین ژاپن قصد دارد تا نسبت ضایعات پلاستیکی بازیافت شده را به 60 درصد ضایعات خانگی و صنعتی افزایش دهد. این نسبت در در سال مالی 2016 برای مصارف خانگی 53 درصد بود.

منبع: https://www.japantimes.co.jp/news/2018/10/13/national/japan-eyes-reducing-amount-plastic-waste-much-25-2030/#.W8LAE3szaUk

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است