خانه تکنولوژي طرح مشترک کانادا و تایلند برای تولید پلاستیک های سازگار با محیط زیست

طرح مشترک کانادا و تایلند برای تولید پلاستیک های سازگار با محیط زیست

توسط مدیر سایت
0 نظرات
3rd generation BioPlastic

مرجع پلیمر در بازار ایران: غول صنایع شیمیایی تایلند، ایندوراما (Indorama)، و شرکت کانادایی ارائه دهنده فناوری های بازیافت، لوپ اینداستریز (Loop Industries)، به تازگی یک طرح مشترک (JV) را با هدف تامین رشد فزاینده تقاضا برای پلاستیک های قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست به امضاء رساندند.

3rd generation BioPlastic

پلاستیک های سازگار با محیط زیست

این شرکت تایلندی در تاریخ 24 سپتامبر اعلام کرد که طرح مشترک یاشده به دنبال دستیابی به تولید و تجاری سازی رزین های پلی اتیلن ترفتالات و فیبرهای پلی استر 100 درصد تجدیدپذیر و قابل بازیافت با کمک فناوری دی-پلیمریزاسیون (depolymerisation) شرکت لوپ کانادا است.

سخنگوی شرکت ایندورما تاکید کرد که هر یک از دو شرکت سهمی 50 درصدی در پروژه جدید دارند و قرار است تجهیزات و فناوری یادشده در یکی از مجتمع های فعلی ایندوراما واقع در ساحل شرقی ایالات متحده به بهره برداری برسد.

سخنگوی ایندورما افزود: مجتمع اشاره شده یک مجتمع پلی اتیلن ترفتالات با مقداری ظرفیت اضافه (extra capacity) است و ما تصمیم گرفته ایم تا کار بازیافت را در آن جا انجام دهیم و سپس با ظرفیت اضافه به تولید پلی اتیلن ترفتالات بپردازیم.

فناوری شرکت لوپ، مولکول های پلاستیک را به واحدهای مونومر پایه DMT و MEG تجزیه می کند. مونومرهای تجزیه شده سپس می توانند برای تولید پلی اتیلن ترفتالات دوباره در کنار یکدیگر قرار گیرند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است