خانه خبر کیفیت بالای صنایع پلیمر و پلاستیک ایران در بازارهای جهانی

کیفیت بالای صنایع پلیمر و پلاستیک ایران در بازارهای جهانی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: کیوان میررحیم، قائم مقام مدیرعامل شرکت فرنام بسپار، درحاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به خبرنگار نیپنا گفت: وجه تمایز صنایع پلیمر با سایر صنایع در ایران، فراوان بودن خوراک اولیه است؛ منتهی با توجه به تلاطم های اخیر نرخ ارز، شرکتهای فعال در زمینه پلیمر باید تمرکزشان را بر روی صادرات بگذارند.

وی با بیان این که گام اول صادرات محصولاتمان را با حضور در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست به دلیل حضور شرکتهای خارجی در این نمایشگاه برداشته ایم افزود: با توجه به این که پیش از این به صورت موردی محصولاتمان را به عراق و اقلیم کردستان عراق صادر می کردیم تصمیم گرفتیم در این نمایشگاه با شرکتهای خارجی به صورت مستقیم وارد مذاکره شویم زیرا ایران از مزیت نسبی در صنعت پتروشیمی برخوردار است.

وی با اشاره به نوسان های نرخ ارز و بروز برخی محدودیت ها برای بخش خصوصی در این زمینه اظهار کرد: در این فکر هستیم به جای دریافت ارز حاصل از صادرات از خریدارانمان ماشین آلات مورد نیازمان را وارد کنیم تا بتوانیم خطوط تولیدمان را توسعه دهیم.

میررحیم از جمله دلایل رونق صنعت پلیمر و پلاستیک در ایران را وارد مدار شدن فازهای مختلف مجتمع های پتروشیمی و تامین مواد اولیه دانست و افزود: این امر سبب تولید کالاهای باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه در داخل کشور شده است و همین امر این بخش را برای مشتری های خارجی جذاب کرده است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است