خانه تکنولوژي  استفاده از نانو افزودنی‌ها به‌ منظور بهبود خواص نهایی پلاستیک‌

 استفاده از نانو افزودنی‌ها به‌ منظور بهبود خواص نهایی پلاستیک‌

توسط مدیر سایت
0 نظرات
فناوری نانو

مرجع پلیمر در بازار ایران: استفاده از نانو افزودنی‌ها یکی از مؤثرترین روش‌ها به‌ منظور بهبود خواص نهایی پلاستیک‌ است. یکی از بزرگترین معضلات در تولید محصولات پلیمری به ‌خصوص در پلیمرهای PP (پلی پروپیلن) و UPVC (Unplasticized Poly Vinyl Chloride)، شکنندگی قطعات نهایی تولید شده با این پلیمرها مانند لوله، اتصالات، پروفیل و پنل‌ها مخصوصا در دماهای پایین است.

فناوری نانو

به این منظور تولیدکنندگان مجبور به استفاده از بهبود دهنده‌های ضربه آکریلیکی و CPE در صنعت UPVC و استفاده از ترموپلاستیک الاستومرها در صنعت PP هستند که اغلب وارداتی بوده و در کنار بهبود خواص ضربه دیگر خواص قطعه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

محصول نانوافزودنی این شرکت فناور به ‌صورت پودری به ‌منظور بهبود مقاومت ضربه لوله‌ها، اتصالات و پروفیل‌های در و پنجره UPVC و در شکل مستربچ، در بهبود مقاومت ضربه پلی اتیلن و پروپیلن به کار می‌روند.

مستربچ نانو پایه پلی اولفین برای افزایش مقاومت در برابر خراش‌پذیری سطح از محصولات این خانواده است.

این شرکت علاوه بر این محصولات، خدمات مهندسی مانند مشاوره‌ فنی و مهندسی، مهندسی معکوس و فروش دانش فنی و لیسانس فناوری ارائه می‌دهد.

این شرکت فناوری در سال 1387 فعالیت خود را در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد و در سال‌های اخیر با تکیه بر دانش موفق به کسب عناوین و افتخارات بسیاری در سطح ملی و بین‌المللی شده‌ است.

انواع مستربچ‌های افزودنی UPVC این شرکت دانش‌بنیان از 2 تا 5 مهرماه سال 1397 در نمایشگاه ایران پلاست در سالن 40a غرفه 22 عرضه می‌شود.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است