خانه اقتصادی ایتالیایی ها خواهان همکاری با صنعت پتروشیمی ایران هستند

ایتالیایی ها خواهان همکاری با صنعت پتروشیمی ایران هستند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: آئوگوستو دی جاچینتو (Augusto Di Giacinto)، مدیر بخش توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا (Trade Commissioner) و رئیس پاویون این کشور، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه اولین روز از دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست عنوان کرد: ایتالیایی ها مشتاقانه خواهان همکاری با صنعت پتروشیمی ایران هستند و امسال 9 شرکت ایتالیایی با تازه ترین فناوری های خود در این رویداد بین المللی حضور یافته اند.

 

پتروشیمی

حضور مطلوب ایتالیایی ها

وی حضور مطلوب ایتالیایی ها و آماپلاست (AMAPLAST)، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات و انواع قالب ها در صنعت پلاستیک و لاستیک ایتالیا، در این نمایشگاه را نشان دهنده باور آن ها به پتانسیل های بازار ایران دانست و خاطرنشان کرد: شرکت های ایتالیایی حاضر در این دوره عموما فناوری محور هستند و می توانند با ارائه پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات و تکنولوژی های خود به صنعت پتروشیمی ایران، این کشور را در رسیدن به اهداف صادراتی خود یاری کنند.

دی جاچینتو افزود: با رفع دشواری های مرتبط با انجام معاملات بانکی و انتقال پول، امیدواریم  برقراری روابط میان دو کشور تسهیل شود.

وی در پایان از کیفیت برگزاری نمایشگاه قدردانی کرد و حضور کشورهای متعدد اروپایی مانند آلمان، اتریش و سوئیس در قالب پاویون را نشانه ای از تمایل آن ها به مشارکت در بازار ایران برشمرد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است