خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها پنجمین همایش ملی پوشش‌های هوشمند، رنگ‌های ترافیکی، خط کشی و ایمنی راه‌ها

پنجمین همایش ملی پوشش‌های هوشمند، رنگ‌های ترافیکی، خط کشی و ایمنی راه‌ها

توسط مدیر سایت
1 نظرات
traffic coat

مرجع پلیمر در بازار ایران: پنجمین همایش ملی رنگ‌های ترافیکی، خط‌کشی و ایمنی راه‌ها از سوی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

در این همایش در محورهای تازه‌های ‌علمی و نوآوری، مهندسی ارزش در ایمنی راه، بهبود ایمنی و رفتارهای ترافیکی، علایم عمودی و تجهیزات ترافیکی پلیمری، مواد اولیه، خواص و عملکرد رنگ‌ها و خط کشی‌ها و مسایل زیست محیطی در رنگ‌ها و تجهیزات ترافیکی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

traffic coat
جایگزین‌های رنگ ترافیکی، ماشین‌آلات و روش‌های نوین اجرا، پوشش‌های هوشمند، نانو فناوری، رنگ‌های ضد سرخوردگی و چرک‌ناپذیر، آسیب‌شناسی زنجیره ارزش در خط‌کشی ترافیکی، شرایط اقلیمی و انتخاب مواد اولیه، انواع مواد اولیه مورد استفاده و استانداردسازی و رنگ‌های آب پایه و عاری از حلال از جمله موضوعات مطرح در این همایش است.

بر اساس برنامه زمان‌بندی، علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند تا اول آبان ماه امسال مقالات خود را ارسال کنند. 15 آبان ماه مقالات پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

این همایش در روزهای 13 و 14 آذرماه امسال در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

1 نظرات

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است