خانه اقتصادی ارائه خدمات فناورانه در حوزه نانوکامپوزیت به تولید‌کنندگان لاستیک

ارائه خدمات فناورانه در حوزه نانوکامپوزیت به تولید‌کنندگان لاستیک

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nano Composite

گرافاین شرکت نوپایی است که از دانشگاه منچستر انشعاب یافته است. این شرکت قصد دارد تا خدمات فناورانه در حوزه تولید نانوکامپوزیت به شرکت‌های فعال در حوزه لاستیک و الاستومر ارائه کند تا آنها بتوانند از نانومواد برای بهبود محصولات خود استفاده کنند.

Nano Composite
تقویت ساختار لاستیک‌ها و الاستومرها

گرافاین (Grafine) توسط دو محقق از دانشگاه منچستر، ماریا ایلیوت و آراویند ویجایاراگاوان، تاسیس شده‌است. این دو محقق در حوزه مواد تخصص داشته و به دنبال تقویت ساختار لاستیک‌ها و الاستومرها هستند. در این کسب و کار جدید، بنیان‌گذاران شرکت گرافاین قصد دارند تا با استفاده از گرافن، ساختار مواد نرم به ویژه لاستیک و الاستومرها را تقویت کنند.

این شرکت در مرکز نوآوری دانشگاه منچستر تاسیس شده‌است و برای توسعه فناوری از امکانات تراز اول این دانشگاه بهر‌ه‌مند است.

شرکت گرافاین به دنبال ارائه خدمات فنی برای شرکت‌های تولید کننده در سراسر جهان است تا آنها بتوانند از گرافن در محصولات خود استفاده کنند.

الاستومرها و لاستیک‌ها در محصولاتی نظیر تایر، کفش، دستکش، قطعات صنعتی، مواد ساختمانی، پوشش و ادوات پزشکی استفاده می‌شود ( پیشبینی می شود بازار جهانی محصولات الاستومر و لاستیک در سال 2021 به رقم 70 بیلیون دلار خواهد رسید).

شرکت گرافاین به دنبال استفاده از این پتانسیل‌ها برای حضور در بازار جهانی است، بسیاری از تولیدکنندگان لاستیک و الاستومر در جهان نسبت به گرافن علاقه‌مند هستند که این موضوع برای شرکت گرافاین یک فرصت است.

تسریع در عرضه کامپوزیت‌های الاستومری

به اعتقاد بنیان‌گذاران این شرکت، همکاری با گرافاین به شرکت‌های تولیدکننده محصول کمک می‌کند تا کامپوزیت‌های الاستومری خود را به سرعت وارد بازار کنند در حالی که هزینه‌های خود را کاهش داده و ریسک‌ سرمایه‌گذاری آنها نیز کمتر می‌شود.

ماریا ایلیوت می‌گوید: «کسب و کار ما این است که به شرکت‌های علاقه‌مند به استفاده از نانومواد کمک کنیم تا از این نانومواد در محصولات الاستومری و پوشش‌ها استفاده کنند.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است