خانه خبر پنجمین مجتمع تولید پلی پروپیلن در دبی ساخته می شود

پنجمین مجتمع تولید پلی پروپیلن در دبی ساخته می شود

توسط admin
0 نظرات
Dubai Petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت بروج پنجمین مجتمع تولید پلی پروپیلن خود را با همکاری شرکت تکنی مونت ایتالیا در دبی می سازد.

Dubai Petrochemical

به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپشرکت پلیمر ابوظبی، موسوم به بروج، به تازگی یک قرارداد EPC (تدارکات مهندسی و ساخت وساز) را برای ساخت پنجمین مجتمع تولید پلی پروپیلن خود (PP5) در منطقه الرویس ابوظبی، با گروه مایره تکنی مونت ایتالیا امضاء کرد.

این تولیدکننده پلی الفین مستقر در دبی در تاریخ ششم سپتامبر همچنین عنوان کرد: واحد جدید ظرفیت تولید پلی پروپیلن شرکت را تا سقف 25 درصد افزایش می دهد و آن را به رقم 2 میلیون و 240 هزار تن در سال می رساند.

شرکت بروج یک طرح مشترک 50:50 (JV) میان شرکت بوریالیس اتریش و شرکت ملی نفت ابوظبی موسوم به ادنوک (ADNOC) است و یکی از ارائه کنندگان پیشگام فناوری ها و فرآیندهای تولید حوزه محصولات پلاستیکی به شمار می رود.

واحد جدید همچنین از ظرفیت اسمی 480هزار تن در سال برخوردار است و با مجتمع فعلی بروج 3 در منطقه الرویس ادغام می شود. زمان راه اندازی مطابق جدول زمانبندی، سه ماهه سوم سال 2012 میلادی اعلام شده است.

تاسیسات یادشده بخشی از راهبرد شرکت ادنوک برای توسعه فعالیت های خود در حوزه پایین دستی به شمار می رود که با هدف توسعه فعالیت های پالایشی و پتروشیمی این شرکت صورت می پذیرد.

با رسیدن این مجتمع به بهره برداری، فناوری اختصاصی Borstar شرکت بوریالیس در آن به کار گرفته می شود که می تواند ظرفیت تولید پلیمر شرکت بروج را با افزایش 11 درصدی به مرز پنج میلیون تن در سال برساند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است