خانه خبر لپ تاپ ایسوس با باطری پلیمری در بازار ایران

لپ تاپ ایسوس با باطری پلیمری در بازار ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات

ایسوس اولین نوت‌بوک‌های مجهز به نسل ششم پردازنده‌های اینتل(Sky Lake) را وارد بازار کرد.

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : ایسوس به تازگی چندین مدل جدید و ارتقا یافته از سری‌های K خود را معرفی کرده که مجهز به نسل ششم پردازنده‌های اینتل است. این پلت‌فرم جدید اینتل معروف به Skylake نوعی انقلاب در زمینه دستگاه‌های قابل حمل محسوب می‌شود.

نوت بوک K556UB و K556UF از خانواده سری K این شرکت است که به تازگی معرفی شده‌اند اما از مهمترین ویژگی‌های این مدل‌ها می‌توان به تجهیز شدن آنها به جدیدترین پلت‌فرم اینتل با نام Sky Lake و پردازنده‌های نسل ششم این شرکت اشاره کرد.

این پلت‌فرم به نوعی انقلابی در دستگاه‌های قابل حمل است که در نهایت از 30درصد کارآیی بیشتر و در عین حال 15درصد مصرف انرژی کمتر بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود تا حجم باتری‌ها کم شده و در نهایت وزن و ابعاد دستگاه‌ها نیز کمتر شده است.

از دیگر بهبود‌های چشمگیر در این سری می‌توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره کرد که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید کرد. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از سه نمایشگر با وضوح تصویر 4K به صورت همزمان است که نشان از توان بالای این پردازنده‌ها دارد.

طبق اعلام ایسوس این مدل‌های جدید به پردازنده‌های Core i5/i7 مجهز خواهند بود و کد پردازنده‌های آن‌ها با شماره 6 شروع می‌شود و نام آنها همچنان Core i باقی می‌ماند. با این تفاوت که سری موازی نسل ششم پردازنده‌های اینتل با تنها 4.5 W مصرف انرژی با نام‌های Core M7/M5/M3 در سری UX305 به بازار ایران معرفی می‌شود. حداقل میزان RAM در این مدل‌ها برابر با 6 گیگابایت خواهد بود که تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است.

ASUS Eye Care

ایسوس از تکنولوژی انحصاری خود با نام ASUS Eye Care در صفحه نمایش سری K استفاده کرده، فناوری که به ادعای ایسوس 33 درصد بیشتر از چشم کاربر محافظت می‌کند. همچنین تمامی این مدل‌های مجهز به فناوری SonicMaster است. این تکنولوژی باعث بهبود کیفیت صدا می‌شود و به همراه تکنولوژی ASUS AudioWizard که شامل 6 تنظیم مختلف برای بهبود صدا است می‌تواند تجربه جدیدی را در زمینه صدای نوت‌بوک در اختیار کاربران بگذارد.

در زمینه طراحی نیز ایسوس خلاقانه عمل کرده، برا ی این سری بسته به مدل 3 نوع کاور با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف معرفی کرده است.

فناوری ASUS IceCool از دیگر مواردی است که ایسوس به این سری اضافه کرده، فناوری که دمای دستگاه را مابین 28 تا 35 درجه سانتیگراد حفظ می‌کند. این بدان معنی است که کاربر همیشه دمایی کمتر از دمای بدن خود را حس می‌کند.

ASUS این مدل‌ها را مجهز به باتری‌های لیتیوم پلیمر کرده، این نوع باتری‌ها از 2.5 برابر عمر بیشتر نسبت به باتری‌های لیتیوم”یون” برخوردار هستند و از تعداد سیکل بالاتری در زمینه شارژ برخوردارند.

یکی دیگر از مواردی که به این مدل‌ها اضافه شده USB Type-C است. به واسطه این فناوری کاربران می‌توانند سرعت انتقال اطلاعات معادل 5Gbit/s را تجربه کنند و این یعنی سرعتی معدل 10 برابر بیشتر نسبت به USB 2.0 دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است