خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها برگزاری دومین جشنواره کسب‌و‌کار کامپوزیت ایران در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی

برگزاری دومین جشنواره کسب‌و‌کار کامپوزیت ایران در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Composite ISC97

مرجع پلیمر در بازار ایران: دومین جشنواره‌ کسب و کار کامپوزیت ایران با حضور سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی به‌منظور تجاری‌سازی طرح‌های نوآورانه در حوزه‌ کامپوزیت در آذرماه سال جاری در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می‌شود.

Composite ISC97

بسیاری از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در جامعه‌ی فنی کشور به دلیل فقدان بستر‌های مناسب برای معرفی و رشد آن‌ها و همچنین عدم تأمین مالی مناسب نمی‌توانند به ارزش افزوده تبدیل شده و به رشد اقتصادی برسند. بسیاری از طرح‌ها به دلیل ناآشنا بودن خالقان آن‌ها با روند ثبت اختراع دچار مشکل شده و قبل از آنکه فرصت مناسبی برای تجاری شدن و یا معرفی بیابند، از مالکیت آن‌ها خارج شده و با مشکلات حقوقی عدیده‌ای مواجه می‌شوند.

برگزاری هدفمند و عملیاتی چنین جشنواره‌های کسب وکاری که همراه با معرفی انواع حمایت و آموزش‌های مختلف از جمله تهیه طرح‌های تجاری- اقتصادی و ثبت اختراع است، می‌تواند منجر به ورود ایده‌های نو همراه با الگو‌های صحیح اقتصادی و معرفی آن‌ها به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شود.

طرح ارائه شده در این جشنواره باید دارای شرایط زیر باشد:
  • حداقل یکی از شاخه‌های مواد کامپوزیت یا کاربرد‌های آنان را در برگیرد
  • نوآورانه، صنعتی و دارای جنبه‌های تکنیکی قابل اجرا باشد
  • از نظر امکان‌سنجی به‌منظور تولید قابل دفاع باشد
  • جنبه‌های اقتصادی و تجاری طرح، میزان سرمایه‌گذاری و مدت بازگشت سرمایه قابل رقابت باشد
  • مالکیت حقوق معنوی طرح، ۱۰۰ درصد متعلق به حداقل یکی از افراد تیم باشد
علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ مردادماه فرصت دارند تا طرح‌های خود در حوزه‌های کامپوزیت‌های زمینه فلزی، کامپوزیت‌های زمینه پلیمری، کامپوزیت‌های زمینه سرامیکی، نانوکامپوزیت‌ها و بازیافت مواد کامپوزیتی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در جشنواره، به پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه و یا با ایمیل Info@ISC۹۶.ir ارتباط برقرار نمائید.
گفتنی است به تمامی تیم‌هایی که طرح‌های آن‌ها به مرحله‌ نهایی راه یابند گواهینامه‌ی شرکت در جشنواره اعطا می‌شود. گواهینامه‌ی شرکت به منزله مدرکی جهت احراز مالکیت و ارائه‌ی آن در این جشنواره خواهد بود و کمیته‌ی اجرایی، شرکت کنندگان دیگر تیم‌ها، داوران، سرمایه‌گذاران و مخاطبین آزاد نخواهند توانست بدون اجازه‌ی صاحبان ایده از منافع معنوی و حقوقی طرح استفاده کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است