خانه خبر راه اندازی جدیدترین تولیدکننده پلی‌اتیلن ترفتالات قاره سبز

راه اندازی جدیدترین تولیدکننده پلی‌اتیلن ترفتالات قاره سبز

توسط admin
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ گروه ان ای او (NEO Group) به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو رزین پلی اتیلن ترفتالات (PET resin) اروپا به تازگی از افتتاح یک خط تولید 160 هزار تنی در مجتمع بالتیک (Baltic plant) خود واقع در شهر کلایپیدا در منتهی الیه غرب کشور لیتوانی خبر داد. این مجتمع با هدف پاسخگویی به تقاضای فزاینده و رو به رشد منطقه ای برای رزین پلی اتیلن ترفتالات صورت می گیرد.


انتظار می رود که با دستیابی واحد جدید به حداکثر توان تولید، حجم تولید کل در سایت گروه ان ای او در این شهر بندری، جایی که این شرکت دو واحد تولید پلی اتیلن ترفتالات دیگر را نیز در اختیار دارد؛ به حدود 480 هزار تن در سال برسد.
مجتمع جدید در ماه گذشته میلادی (ژوئن) به بهره برداری رسید.
طرح توسعه ای اخیر گروه ان ای او در این سایت در منطقه آزاد اقصادی (FEZ) شهر اجرایی شد و با فراهم آوردن قدرت رقابت پذیری بالا برای این شرکت از لحاظ هزینه، ان ای او را به دومین تولیدکننده با بالاترین قدرت رقابت پذیری تولید پلی اتیلن ترفتالات در قاره سبز تبدیل می کند.
رئیس این شرکت معتقد است که ظرفیت تازه افزوده شده جایگاه گروه ان ای او را به عنوان یکی از عرضه کنندگان شناخته شده در سطح بین المللی تقویت می شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است