خانه اقتصادی ظرفیت تولید پلی اتیلن جمهوری چک افزایش می یابد

ظرفیت تولید پلی اتیلن جمهوری چک افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Unipetrol Petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: شاخه پتروشیمی شرکت یونی پترول جمهوری چک (Unipetrol) روز جمعه 29 تیرماه اعلام کرد که مطابق پیش بینی ها عملیات ساخت واحد جدید تولید پلی اتیلن سنگین این شرکت در شهر لیتوینوف (Litvinov) جمهوری چک تا پایان امسال تکمیل می شود.
واحد جدید از ظرفیتی معادل 270 هزار تن در سال برخوردار است.

Unipetrol Petrochemical

شرکت یونی پترول همچنین عنوان کرد: پیشرفت پروژه به مرز 88 درصد رسیده است. انتظار دارریم که تکمیل مکانیکی (Mechanical completion) آن تا دسامبر سال 2018 میلادی محقق شود.

این پروژه موسوم به پی ای 3 (PE3) است و پیشتر قرار بود مطابق جدول زمانبندی تا اواسط سال

جاری میلادی به بهره برداری برسد.

پروژه مجتمع تولید پلی اتیلن PE3 به ارزش ۳۳۰ میلیون دلار بزرگترین سرمایه گذاری یونی پترول تا کنون به شمار می رود که با هدف جایگزینی مجتمع قدیمی PE1 در همین سایت صورت می گیرد

یونی پترول یک شرکت نفتی مستقر در پراگ، پایتخت جمهوری چک است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و در حال حاضر بیشتر سهام آن در اختیار شرکت لهستانی پی‌ کی ان اورلن (PKN Orlen oil group) قرار دارد.

شرکت یونی پترول بیشتر متمرکز بر بخش پایین دستی صنعت نفت است و در زمینه پالایش بنزین و تولید محصولات پتروشیمی فعالیت دارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است