خانه اقتصادی‏آمارهای کليدی ظرفیت تولید متانول روسیه 500 هزار تن افزایش می یابد

ظرفیت تولید متانول روسیه 500 هزار تن افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: سخنگوی شرکت متانول Shchekinoazot روسیه عنوان کرد: در نظر داریم مجتمع جدید تولید متانول خود را در تاریخ هفتم سپتامبر امسال راه اندازی کنیم.

 

 

بنا بر اعلام وبسایت این شرکت، مجتمع یادشده از ظرفیت تولیدی معادل 500 هزار تن متانول و 135 هزار تن  آمونیاک در سال برخوردار است.

یک معامله گر بازار متانول می گوید: انتظار می رود مجتمع جدید با آغاز ماه اکتبر به حداکثر ظرفیت تولید خود دست یابد.

بر اساس این گزارش ، پیشتر شرکت Shchekinoazot اعلام کرده بود که تولیدات این مجتمع بخشی به تامین نیاز بازار داخلی و بخشی نیز به صادرات اختصاص می یابد.

این شرکت همچنین یک مجتمع تولید متانول 450 هزار تنی را در همین سایت در اختیار دارد. این مجتمع در سال 2011 میلادی راه اندازی شد.

بر اساس تازه ترین داده های منتشر شده از سوی اداره آمار اتحادیه اروپا (یورو استات)، عرضه متانول روسیه به اروپا در سه ماهه اول سال 2018 میلادی 353 هزار و 282 تن بود که کمی کمتر از 19 درصد واردات قاره سبز را تشکیل می دهد.

شرکت Shchekinoazot با نام کامل United Chemical Company Shchekinoazot یک شرکت صنایع شیمیایی روس است که طیف وسیعی از محصولات شامل سولفوریک اسید، متانول، caprolactam، هگزامین، آمونیوم سولفات و پلی آمید را تولید می کند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است