خانه اقتصادی همکاری 10 میلیارد دلاری باسف آلمان با چین

همکاری 10 میلیارد دلاری باسف آلمان با چین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت باسف آلمان (BASF) به تازگی یک تفاهنامه همکاری (MoU) به ارزش 10 میلیارد دلار را برای ساخت یک مجموعه صنایع شیمیایی و پتروشیمی بزرگ در استان جنوبی گوانگ دونگ چین به امضاء رساند.

BASF

تفاهمنامه یادشده در حضور آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، و لی که چیانگ، نخست وزیر چین، امضاء شد. این یادداشت تفاهم شامل ساخت یک مجموعه موسوم به Verbund است که در واقع زنجیره ارزش یکپارچه ای به شمار می رود که در آن یک شرکت حوزه های فعالیت متنوعی را در سراسر فرآیند تولید مدیریت و اداره می کند.

باسف در تاریخ نهم ژوئیه عنوان کرد: هزینه برآورد شده برای این پروژه 10 میلیارد دلار (معادل هشت میلیارد و 500 میلیون یورو) است و بزرگترین سرمایه گذاری سینگل (single) شرکت باسف تا کنون محسوب می شود.

مجموعه جدید به طور کامل توسط این شرکت اداره می شود. انتظار می رود عملیات ساخت و ساز مجموعه یادشده که قرار است نخستین مجتمع های آن تا سال 2026 شروع به کار کنند؛ تا سال 2030 میلادی تکمیل شود.

این پروژه در فاز اول شامل تعدادی مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر بخار با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است