خانه اقتصادیگزارش و تحلیل گمانه زنی برای نرخ جدید محصولات شیمیایی

گمانه زنی برای نرخ جدید محصولات شیمیایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
آزمایش

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از پترو تحلیل: این هفته با توجه به پیش بینی های انجام شده برای رسیدن نرخ دلار رسمی به 5 هزار تومان رقابت 10 درصدی برای خرید اکثر محصولات شیمیایی رقم خورد.

بر اساس این گزارش قیمت متانول پتروشیمی شیراز در هفته جاری و در بازار ایران با کمی افزایش نسبت به هفته قبل  2050تومان در هر کیلو توسط معامله گران پیشنهاد شد.

آزمایش

همچنین قیمت زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام هم در بازار ایران با روندی ثابت نسبت به هفته قبل با رقم  4 هزار و 200 تومان داد و ستد شد، قیمت اورتوزایلین نیز با روندی افزایشی نسبت به هفته گذشته  4هزار تومان در هر کیلو پیشنهاد شد.

در همین حال قیمت حواله زایلین مخلوط 3 هزار و 950 تومان، حواله اورتوزایلین 3 هزار و 700 تومان و حواله متانول پتروشیمی شیراز هم یک هزار و 760 تومان در هر کیلو عنوان می شود.

در همین حال با توجه  اوضاع نابسامان محصولات وارداتی و افزایش شدید نرخ محصولات فروشندگان همچنان فروش محصولات وارداتی شیمیایی را متوقف کرده اند.

از سوی دیگر در بازارهای آسیایی نیز در هفته جاری، قیمت متانول در چین افزایش داشت و به طور میانگین 370 دلار در هر تن گزارش شد، بیشترین رقم متانول در چین 400 دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. در کره نیز روند قیمت متانول با روندی ثابت، به طور میانگین 390 دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. همچنین در سنگاپور و مالزی قیمت متانول روندی ثابت داشت و حدودا 430 دلار در هر تن سی اف آر اعلام شد، اما در تایوان و هندوستان، روند بازار اندکی افزایشی بود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است