خانه تکنولوژي بومی‌سازی دانش فنی و ساخت محصولات شیمیایی و پلیمری

بومی‌سازی دانش فنی و ساخت محصولات شیمیایی و پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Localization

مرجع پلیمر در بازار ایران:  کمک به توسعه و بومی سازی دانش فنی و ساخت محصولات شیمیایی و پلیمری یکی از اقدامات مهمی است که می‌تواند صنایع را بی نیاز از واردات این محصولات کند. شرکت تحقیقاتی و تولیدی و صنعتی کرانگین از دانش بنیان هایی است که در این زمینه فعال بوده و تا کنون بیش از 40 نوع محصول تولید و به بازار عرضه کرده است.

Localization

گروه های فعال بومی‌سازی دانش فنی و ساخت محصولات شیمیایی و پلیمری

علی احمدی مدیر عامل این شرکت فناور با بیان اینکه این شرکت در زمینه ایجاد دانش فنی و ساخت محصولات شیمیایی و پلیمری در چهار گروه فعال است، اظهار کرد: پلیمرهای بهینه شده برای مصارف مختلف، رنگ‌های ضد خوردگی و پوشش های صنعتی، مواد پلیمری و شیمیایی مورد مصرف در صنعت ساختمان و سایر صنایع و محصولات تاخیر انداز شعله این چهار گروه هستند.

وی ادامه داد: پوشش های محافظت کننده در برابر حریق یکی از محصولات این شرکت است که به واسطه هدایت پایین و مقاومت مناسب قابلیت حفظ سازه در برابر حریق ایجاد می کند، این پوشش ها بواسطه مقاومت مناسب در برابـر شرایط جوی و همچنیـن تنـوع محصولات قابلیت استفاده به عنوان پوشش لوله‌ها، مخازن، دکل های حفاری، استراکچرهای فلزی، بتنی و چوبی را دارا است. این پوشش ها در دو خانواده متورم شونده و عایق تولید می شوند. خانواده پوشـش‌های عایـق بر پایه مواد معـدنی مقاوم در بـرابر شعـله و باینـدرهای پلیمری ساخته شـده‌اند و دارای مقاومت عالی در برابر گـذردهی حرارتی است.

احمدی درباره رنگ های ضد خوردگی و پوشش های صنعتی تولید شده توسط این شرکت فناور نیز گفت: این رنگ ها بر پایه رزین های پلی یورتان، اپوکسی وینیل استر، فنلیک، اتیل سیلیکات هستند با انواع سیستم های سرامیکی پرک شیشه ، زینک بر اساس شرایط محیط طراحی و به بازار عرضه می شود. ضمناً شرکت قابلیت ارائه کلیه خدمات فنی و اجرایی برحسب نیاز مصرف کننده را دارا است.

وی همچنین ابراز کرد: محصولات تاخیرانداز شعله نیز مواد متوقف کننده آتش با فوم ها و پنل های پوشش دار شده مقاوم در مقابل آتش هستند. همچنین این محصولات پوشش های متورم شونده مقاوم در برابر آتش جهت مخازن سوخت و سازه های فلزی و پوشش های مقاوم در برابر حریق بر پایه مواد معدنی را نیز شامل می شوند.

منبع: فارس

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است