خانه تکنولوژي آغاز تولید رزین هیدروکربن هیدروژنه شده و لاستیک هالوبوتیل اکسان موبیل در سنگاپور

آغاز تولید رزین هیدروکربن هیدروژنه شده و لاستیک هالوبوتیل اکسان موبیل در سنگاپور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
exxonmobil

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت اکسان موبیل از آغاز تولید رزین هیدروکربن هیدروژنه شده و لاستیک هالوبوتیل در مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی یکپارچه خود در سنگاپور خبر داد.

شرکت اکسان موبیل به تازگی از آغاز تولید رزین هیدروکربن هیدروژنه شده (hydrogenated hydrocarbon resin) و لاستیک هالوبوتیل (halobutyl rubber) در مجموعه پالایشگاهی و پتروشیمی یکپارچه خود در سنگاپور خبر داد.
مجموعه یادشده بزرگترین مجموعه پتروپالایشی این شرکت به شمار می رود.

exxonmobil

جان ورتی، رئیس شرکت اکسان موبیل کمیکال، می گوید: مجتمع های جدید قدرت رقابت پذیری و اهمیت راهبردی تاسیسات یکپارچه تولید اکسان موبیل در سنگاپور را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. از طرفی مجتمع های یادشده بخشی از برنامه بلندمدت این شرکت برای سرمایه گذاری های سودآور در سراسر دنیا محسوب می شود.

وی افزود: در کنار تولید محصولاتی که به بهبود استانداردهای زندگی و پیشرفت اقتصادی طبقه متوسط سریعا در حال رشد منطقه آسیا- اقیانوسیه کمک شایانی می کند؛ همچنان متعهد به اولویت های ایمنی و زیست محیطی مرتبط با عملیات صنعتی خود خواهیم بود.

مجتمع جدید برای تولید رزین های هیدروکربن هیدروژنه شده موسوم به EscorezTM، از ظرفیتی معادل 90 هزار تن در سال برخوردار است و رشد تقاضای بلند مدت برای چسب های حرارتی- ذوبی (hot-melt adhesives) را تامین می کند.

لاستیک هالوبوتیل

از طرفی مجتمع بوتیل با ظرفیت 140 هزار تن در سال به تولید لاستیک هالوبوتیل دارای کیفیت بالا می پردازد. لاستیک یادشده برای تولید تایرهای با قابلیت حفظ باد و بهبود مصرف سوخت مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است