خانه تکنولوژي Superior Graphite خط تولید جدیدی را برای بازار پلیمرها توسعه داده است

Superior Graphite خط تولید جدیدی را برای بازار پلیمرها توسعه داده است

توسط مدیر سایت
0 نظرات
FormulaPT By Superior Graphite

مرجع پایمر در بازار ایران: Superior Graphite گرافیک جدیدی را به طور خاص برای بازار پلیمرها توسعه داده است. در پلاستیک ها، گرافیت عمدتا” به عنوان یک افزودنی برای بهبود ویژگی های تریبولوژیکی و رسانایی استفاده می شود.

FormulaPT By Superior Graphite

خط تولید ™ FormulaPT شامل پودرهای گرافیت مصنوعی و طبیعی در فرم های غیر خالص و خالص شده با گرما می باشد. محصولات ™ FormulaPT  در کاربردهای مختلفی از قبیل ترموپلاستیک های مهندسی و با کارایی بالا، رزین های ترموست، PTFE، مواد در تماس با مواد غذایی ، پوشش ها، چسب ها، سیلانت ها و الاستومرها استفاده می شود.

برخی از محصولات ™ FormulaPT با استفاده از تکنولوژی انحصاری شرکت Superior Graphite  (یعنی روش خالص سازی گرمایی – الکتریکی)  توسعه یافته است که ناخالصی های آلی و غیر آلی مانند کوارتز، سیلیس و آهن که می تواند به عنوان ساینده عمل کند، را حذف می کند. گرافیت خالص شده بوسیله گرما و کربن های گرافیتی، بی عیب و نقص بوده و علاوه بر ایجاد پایداری شیمیایی، هدایت الکتریکی و حرارتی پلیمر را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. علاوه بر افزایش روانکاری با کاهش ضریب اصطکاک (CoF)، پرکننده های انحصاری “کربن مقاوم” شرکت همچنین باعث کاهش سایش می شوند.

تماس با مواد غذایی (Food Contact)

محصولات ™ Thermal Purified FormulaPT  برای تطابق با مقررات شماره 10/2011 تماس با مواد غذایی EU-Food طراحی شده اند.  حتی اگر هیچ مشخصاتی در فهرست اتحادیه اتحادیه غذا اتحادیه اروپا ذکر نشده باشد هر درجه خلوصی از یک ماده برای تماس با مواد غذایی مناسب نمی باشد،. محصولات گروه ™ FormulaPT  شرکت Superior Graphite، کیفیت ماده کربن دار را تضمین می کنند.

منبع: https://www.prnewswire.com/news-releases/superior-graphite-releases-new-polymer-product-line-300665804.html

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است