خانه تکنولوژي استفاده از پلیمرها در خودرو برای کاهش مصرف سوخت

استفاده از پلیمرها در خودرو برای کاهش مصرف سوخت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Car-Dashboard

مرجع پلیمر در بازار ایران: خودروسازان به دنبال سرعت بخشیدن در استفاده از مواد پلیمری و کامپوزیتی به جای فلزات سنگین در تولید خودرو هستند تا با سبک سازی، افزایش بهره وری سوخت و رسیدن به استانداردهای بازده مصرف سوخت (CAFE) را پوشش دهند.

از سال 2000، استفاده از پلیمر در ساخت خودرو نقلیه به جای فلز، از حدود 3 درصد به 15 درصد افزایش یافته است. کامپوزیت پلیمر نه تنها وزن کلی وسیله نقلیه را کاهش می دهد، بلکه باعث کاهش هزینه ساخت آن نیز می شود.

Car-Dashboard

افزایش مصرف پلیمرها

طبق گفته آجی دورانی، مدیر عامل و مدیر اجرایی، کالدرو هند، متوسط ​​مصرف پلیمرها تا سال 2025 تا 25 درصد یا حتی بیشتر خواهد شد. شرکت Covestro تولید کننده جهانی مواد پلیمری با تکنولوژی بالا برای صنایع کلیدی است و به تمام OEM های عمده در هند کمک می کند.

بر اساس یک نظرسنجی، در حال حاضر برآورد وزن کل پلیمرهای مصرفی در اتومبیل ها را حدود 700،000 تن اندازه گیری برآورد شده است و انتظار می رود این عدد تا سال 2020 به حدود 900،000 تن برسد.

همچنین بر اساس نتایج این نظرسنجی، پلیمرها تا سال 2025 به طور متوسط 25 درصد از خودرو ​​را تشکیل خواهند داد. دورانی در توضیح این روند گفت پلیمر می تواند جایگزین بسیاری از اجزای ساخته شده از مواد فلزی و شیشه ای باشد.

 

منبع: https://auto.economictimes.indiatimes.com/news/industry/better-fuel-efficiency-polymers-to-lend-helping-hand/64414848

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است