خانه خبر ساخت و راه اندازی یک مجتمع جدید اکستروژن فیلم پلاستیک در ترکمنستان

ساخت و راه اندازی یک مجتمع جدید اکستروژن فیلم پلاستیک در ترکمنستان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polyethylene film Extrusion

مرجع پلیمر در بازار ایران: یکی از شرکت های پالایش نفت آسیای مرکزی واقع در ترکمنستان به تازگی اعلام کرد که برنامه دارد طیف محصولات با پایه نفتی (petroleum based products) خود در بخش پایین دستی را با ساخت و راه اندازی یک مجتمع جدید اکستروژن فیلم پلاستیک (plastic film extrusion plant) توسعه دهد.

مجموعه فرآوری نفت Türkmenbaşy (TKNPZ) ترکمنستان در نظر دارد یک مجتمع جدید تولید فیلم های پلی پروپیلن جهت یافته دو محوره (BOPP) را ماه آینده میلادی راه اندازی کند. مجتمع یادشده قرار است در نزدیکی یکی از 2 پالایشگاه این شرکت در Türkmenbaşy واقع در غرب ترکمنستان به بهره برداری برسد.

Polyethylene film Extrusion

تولید فیلم جدید

تاسیسات تولید فیلم جدید با ظرفیت 20 هزار تن در سال در حال حاضر در فاز راه اندازی (commissioning phase of development) قرار دارد. شرکت ارائه دهنده تجهیزات فرآیند و تامین مجتمع  PT IKL کار نصب و راه اندازی مجتمع یادشده را بر عهده داشته است. این شرکت زیرمجموعه اندونزیایی شرکت بین المللی پیمانکاری فرانسوی Entrepose Group به شمار می رود.

خوراک پلی پروپیلن مورد استفاده برای مجتمع جدید از پالایشگاه Türkmenbaşy که بر ساحل دریای خزر قرار واقع شده است؛ تامین می شود. تولیدات این تاسیسات نیز شامل طیفی از منو لیرهای شفاف (ransparent monolayer) و فیلم های coextruded BOPP خواهد بود که برای بسته مواد غذایی و محصولات صنعتی به کار می رود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است