خانه تکنولوژي برنامه بریتانیا برای احداث تعدادی مجتمع بازیافت پلاستیک در این کشور

برنامه بریتانیا برای احداث تعدادی مجتمع بازیافت پلاستیک در این کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Plastic Recycle

مرجع پلیمر در بازار ایران:  شرکت ReNew ELP بریتانیا به تازگی اعلام کرد که در نظر دارد تعدادی مجتمع بازیافت پلاستیک نوین را در سراسر این کشور احداث و اداره کند.

مجتمع های یادشده قرار است از یک فناوری انقلابی برای بازیافت شیمیایی پلاستیک های بدون استفاده (end-of-life plastics) به مواد نفتی و محصولات شیمیایی ارزشمند (valuable oils and chemicals) استفاده کنند.

Plastic Recycle

این شرکت بریتانیایی جوان در تاریخ 18 ماه مه امسال از برنامه خود برای آوردن یک فناوری ارتقاء هیدروترمال (hydrothermal upgrading technology) جدید به بریتانیا خبر داد.

فرایند جدید بازیافت پلاستیک

فرآیند جدید از آب با فشار و دمای بالا برای بازیافت شیمیایی خوراک ورودی شامل پلاستیک های بلا استفاده و تایرهای کهنه به مواد نفتی سینتتیک پایدار (stable synthetic oils) و دیگر محصولات شیمیایی ارزشمند استفاده می کند.

ریچارد دیلی، مدیر اجرایی شرکت ReNew ELP، می گوید: سالانه نزدیک به حدود 6 درصد از تولید جهانی نفت و گاز برای تولید انواع پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. اما از 311 میلیون تن پلاستیک تولیدی در سال، در حال حاضر تنها پنج درصد بازیافت می شود. این در حالیست که باقی آن در مراکز دفن زباله انباشته می شوند و یا اقیانوس ها و اکوسیستم شکننده جهانی را آلوده می سازند.

بر اساس گفته دیلی، فرآیند تبدیل حرارتی (thermal conversion process) این شرکت از آب به عنوان عامل تغییر (agent of change) بهره می گیرد. این بدین معنی است که مجتمع های مورد نظر می توانند در دمایی پایین تر و با بهره وری بالاتری در مقایسه با روش های پیرولیز یا گازی سازی فعالیت کنند.

این شرکت در مرکز ویلتون (Wilton Centre) در شمال شرق انگلستان واقع است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است