خانه تکنولوژي عرضه نانوپوشش خودتمیزشونده‌ برای بدنه خودرو

عرضه نانوپوشش خودتمیزشونده‌ برای بدنه خودرو

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ خودرو

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت نانوفورلایف (Nano4Life) فناوری نانوپوشش جدیدی به بازار عرضه کرده که در خودروها قابل استفاده بوده و با آن می‌توان بدنه‌ی خودرو را به‌صورت خودتمیزشونده در آورد.

رنگ خودرو

نانوپوشش خودتمیزشونده‌ برای کاهش تناوب شستشو

البته فناوری خودتمیزشوندگی به این معنا نیست که خودرو برای همیشه بی‌نیاز از شستشو باشد، بلکه این پوشش موجب می‌شود تا تناوب شستشوی خودرو به شدت کاهش یابد و به سادگی قابل تمیز کردن باشد.

این پوشش حاوی دی‌اکسید سیلیکون است و موجب مسدود شدن حفره‌های میکروسکوپی سطح خودرو شده و در نهایت صاف شدن سطح را در پی دارد، به‌طوری که قطرات آب، آلودگی، روغن و حشرات به سادگی روی بدنه‌ی خودرو نمی‌چسبد.

براساس اظهارات این شرکت، با استفاده از این نانوپوشش سطح خودرو به شکلی تغییر می‌کند که آلودگی‌ها به سختی می‌توانند به آن بچسبند و به سادگی از روی آن سُر می‌خورند و تنها با مقدار کمی باران یا اندکی آب از روی سطح پاک می‌شوند.

MyBigNano.co.za که در یوهانسبورگ قرار دارد موفق به دریافت حق توزیع این محصول در آفریقای جنوبی و اروپا شده‌است. این نانوپوشش با قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود، به‌طوری که برای خودروهای متوسط با دوام 6 تا 8 سال 900 راند و برای خدمات الماسی که در برابر خراش نیز مقاوم است، 9000 راند قیمت دارد.

منبع : Nano coating keeps cars clean for long

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است