خانه اقتصادی فرانسوی ها آماده گسترش همکاری های خود با پتروشیمی ایران

فرانسوی ها آماده گسترش همکاری های خود با پتروشیمی ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: کریم دوها، مدیر کل شرکت ژومو الکتریک (Jeumont Electric)، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران اظهار کرد: ژومو الکتریک یکی از شناخته شده ترین شرکت های فرانسوی با قدمتی 120 ساله در تولید موتور های ولتاژ متوسط، ولتاژ بالا و ژنراتورهای الکتریکی است.

PetroChemical Technology

او با اشاره این که این چهارمین حضور شرکت ژومو الکتریک در این رویداد بین المللی به شمار می رود؛ افزود: ما نیازهای صنایع مختلفی شامل نفت، گاز، پتروشیمی و حتی صنایع فولاد را برای تجهیزات یادشده تامین می کنیم.

سابقه درخشان در همکاری

دوها یادآور شد: ژومو الکتریک سابقه درخشانی در همکاری با بسیاری از شرکت های مطرح ایرانی در صنایع بالادستی و پایین دستی شامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، شرکت ملی گاز، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز پارس، و شرکت نفت فلات قاره ایران داشته است. مپنا نیز از دیگر شرکت های شناخته شده ایست که در حال حاضر قراردادی با آن ها به امضاء رسانده ایم. قراردادهای ما معمولا هر دو بخش انتقال دانش فنی و ارسال تجهیزات، موتور و ژنراتورهای مورد نیاز صنایع ایران را در بر می گیرد . در این دوره از نمایشگاه نیز به دنبال گسترش بیش از پیش مشارکت در بخش های مختلف بازار ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم اکنون در بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس فعالیت داریم و بر این باوریم که شرکت های ایرانی در این میان از توانمندی های بالایی برخوردارند و هموراه در پی دستیابی به بالاترین استانداردها هستند.

مدیرعامل شرکت ژومو الکتریک در پایان از کیفیت برگزاری نمایش و سازماندهی صورت گرفته قدردانی کرد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است