خانه اقتصادی نوسان نرخ پلیمرها در بازار آسیا

نوسان نرخ پلیمرها در بازار آسیا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Fluctuation

مرجع پلیمر در بازار ایران: قیمت محصولات پلیمری در بازارهای مختلف آسیایی روند متفاوتی را سپری کرد. قیمت اکثر محصولات در بازار چین صعودی بوده و تنها گرید پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن و لوله در بازار این کشور 25 دلار کاهش را تجربه کرد. همچنین در ترکیه نیز روند با ثباتی داشتیم و تنها پلی اتیلن سبک فیلم 20 دلار کاهش و  پلی‌پروپیلن‌های نساجی هم 25 دلار افزایش را تجربه کردند.

Fluctuation

روند نزولی در اکثر گروه ها

قیمت اکثر گروه های کالایی در منطقه GCC هم روندی نزولی داشت و تنها PVC در این بازار با 30 دلار افزایش رو به رو بوده است

، البته پی وی سی در بازار هندوستان 7 دلار کاهش نرخ را تجربه کرده است. در نتیجه و با توجه به اینکه نرخ دلار ثابت و برابر با 4200 تومان است انتظار می‌رود بیشتر گروه‌های کالایی نوسان نرخ قابل توجهی نداشته باشند.

به نظر می‌رسد گروه‌های کالایی سنگین تزریقی، پلی پروپیلن‌ها و PVC‌ها پتانسیل افزایش نرخ اندک را داشته باشند و همچنین گروه‌های کالایی سبک فیلم و خطی، سنگین بادی و سنگین اکستروژن و لوله پتانسیل کاهش نرخ داشته باشند. انتظار می‌رود گروه پلی اتیلن سنگین فیلم با ثبات باشد.

منبع: پتروتحلیل

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است