خانه تکنولوژي Solef 90615/2002 PVDF، پلیمری با خواص و کارایی بالا

Solef 90615/2002 PVDF، پلیمری با خواص و کارایی بالا

توسط مدیر سایت
1 نظرات
Solef PVDF new grade Solvay polymer

مرجع پلیمر در بازار ایران: Solvay یکی از شرکتهای جهانی پیشرو در حوزه پلیمرهای تخصصی، این هفته در کنفرانس فن آوری دریایی در هوستون تگزاس، پلیمر جدید Solef® 90615/2002 پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF) را معرفی کرد. این پلیمر با خواص ویژه و کارایی بالا، برای بهبود قابلیت های لوله های فولادی، روتاتورهای انعطاف پذیر و خطوط لوله ی مورد استفاده در جریان های بازیابی نفت و گاز، طراحی شده است . ترکیب PVDF Solef با قابلیت انعطاف پذیری بالا، پایداری حرارتی تا 150 درجه سانتی گراد (302 درجه فارنهایت) و مقاومت استثنایی در مقابل مواد شیمیایی و مایعات نفتی، در دما و فشار بالای مورد نیاز در انتقال نفت و در محیط های ساحلی و دریایی، کارایی قابل قبولی را ارائه می دهد.

Solef PVDF new grade Solvay polymer

درباره Solef 90615/2002 PVDF

مایک اوبرین، مدیر بازاریابی بخش نفت گاز شرکت  Solvay گفت: Solef 90615/2002 PVDF یک ترکیب منحصر به فرد با کارایی بالا است که می تواند باعث افزایش گزینه ها در فرایند طراحی شود، سبب بهبود طول عمر دارایی های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز شود و در نهایت کاهش هزینه های عملیاتی را امکان پذیر کند .

Solef PVDF Properties

لاینرهای ساخته شده از Solef 90615/2002 PVDF به واسطه قابلیت انعطاف پذیری و کشش بالا،  به راحتی به لوله های فولادی وارد می شوند. پس از قرار گیری این لایه، مقاومت شیمیایی بالای PVDF، سرعت خوردگی را کاهش داده و در عین حال، سطح فوق العاده صاف داخل لوله، جریان ثابت و پایدار را در طول زمان تضمین می کند. همچنین گرید جدید PVDF نیاز به مهارکننده های خوردگی، عوامل ضد باکتری و سایر مواد افزودنی را کاهش می دهد و خواص ترمو مكانيكي و مقاومت آن در برابر نفوذ گازهایی مانند متان و سولفيد هيدروژن، باعث بهبود یکپارچگی بلند مدت لاینر می شود.

منبع: https://www.worldpipelines.com/product-news/02052018/solvay-introduces-specialty-polymer-at-otc

مطالب مشابه

1 نظرات

آشنایی بیشتر با پلی وینیلیدین فلوراید یا PVDF - پلیم‌پارت 19 بهمن 1397 - 10:00

[…] Solef 90615/2002 PVDF، پلیمری با خواص و کارایی بالا […]

پاسخ

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است