خانه اقتصادی مکزیک ظرفیت تولید پلی اتیلن خود را افزایش می دهد

مکزیک ظرفیت تولید پلی اتیلن خود را افزایش می دهد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی‌ اتیلن

 مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا: بر اساس اعلام منابع آگاه،  شرکت پمکس مکزیک بهره برداری 100 درصدی از واحدهای کراکر بخار خود را آغاز کرده است و برنامه دارد توان عملیاتی تولید پلی اتیلن خود را ظرف دو ماه آتی افزایش دهد. این اقدام در پی بهبود دسترسی به خوراک اتان صورت می گیرد.

پلی‌ اتیلن

فراهم آمدن خوراک بیشتر همزمان با عملیات تعمیر و نگهداری از پیش برنامه ریزی شده شرکت تولیدکننده پلیمر Braskem-Idesa مکزیک در اواسط ماه مه اتفاق می افتد. عملیات تعمیر و نگهداری یادشده مقدار چشمگیری از اتان تولیدی توسط پمکس را که مطابق قراردادی در اختیار شرکت Braskem-Idesa قرار می گیرد؛ برای استفاده خود پمکس فراهم می سازد.

مطابق قراردادی 20 ساله پمکس متعهد است که روزانه 66 هزار بشکه اتان مورد نیاز برای کراکینگ در مجموعه پتروشیمی اتیلنو XXI  (Etileno XXI) شرکت Braskem-Idesa در براکروث (Veracruz) مکزیک را تامین کند. اتیلن تولیدی در این مجموعه برای تولید گریدهای مختلف پلی اتیلن شرکت Braskem-Idesa به مصرف می رسد.

با شروع به کار مجموعه پتروشیمی یادشده در اوایل سال 2016 میلادی و آغاز تامین اتان Braskem-Idesa، حجم تولید اتیلن و پلی اتیلن شرکت پمکس به دلیل کمبود خوراک تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار گرفت و به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافت.

پمکس شرکت دولتی نفت و گاز مکزیک است که در زمینه اکتشاف، توسعه و تولید نفت خام، گاز طبیعی، میعانات گازی، پالایش، بازاریابی، توزیع فراورده‌های نفتی و همچنین تولید محصولات پتروشیمی فعالیت دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است