خانه تکنولوژي استفاده سفارشی از گرافن برای تایر خودروهای تجاری

استفاده سفارشی از گرافن برای تایر خودروهای تجاری

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Tire

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) برای یکی از شرکت‌های ایتالیایی که در حوزه روکش‌دهی تایرها فعالیت می‌کند، گرافن سفارشی تولید کرده‌است.

شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) با مارانگونی، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی روکش‌دهی تایر در ایتالیا، کار می‌کند تا به این شرکت کمک کند تایرهای بهتری برای استفاده در اتوبوس‌ها و کامیون‌ها تولید کند.

گرافن G+ برای افزایش استحکام تایر

مارانگونی قصد دارد از گرافن G+ شرکت دایرکتا پلاس برای تولید محصولی سفارشی به منظور استفاده تجاری در کامیون‌ها استفاده کند. دایرکتا پلاس معتقد است که G+ موجب دوام و استحکام بیشتر تایرها شده و کارایی سوخت را بهبود می‌دهد.

دینو ماگیونی از مدیران شرکت مارانگونی می‌گوید که استفاده از گرافن موجب جهش قابل توجهی در عملکرد تایرها می‌شود. برای پیاده‌سازی این فناوری، برنامه پایلوتی تدارک دیده شده که از اوایل سال جاری اجرا خواهد شد. قرار است در سال 2019 تولید تجاری آن آغاز شود.
گیولیو سیزارئو از مدیران اجرایی شرکت دایرکتا پلاس می‌گوید: «راهبرد مارانگونی در حوزه‌ی تولید تایر با هسته اصلی کار ما همسو است، به‌طوری که هر دو شرکت به دنبال ترویج روش‌های پایداری محیط‌زیست هستند.»

مارانگونی از یک سامانه روکش‌دهی مجدد استفاده می‌کند که با ساختار تایر مطابقت دارد. این به آن معناست که می‌توان محصولی تولید کرد که با قیمت پایین و کمترین هدر رفت مواد، کیفیت بالایی داشته باشد و حتی برند جدیدی نیز برای آن ایجاد کرد.

این شرکت از سال 1974 فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی روکش‌دهی سرد مجدد تایرهای رادیال کامیون و اتوبوس شناخته می‌شود. دایرکتا پلاس مواد گرافنی سفارشی برای دیگر شرکت ایتالیایی تولید کننده تایر، ویتوریا، تأمین می‌کند. ویترویا اولین تولیدکننده‌ای است که از محصولات دایرکتا استفاده کرده‌است. این شرکت ابتدا با G+ چرخ حاوی الیاف کربنی و بعد تایر هوشمند دوچرخه تولید کرد.

منبع : http://www.proactiveinvestors.co.uk/companies/news/195533/directa-plus-to-supply-graphene-compound-for-bus-and-truck-re-treads-195533.html

        ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است