خانه کتاب هاکتاب های مهندسی پلیمر چاپ کتاب علمی- پژوهشی ترکیبات خود ترمیم شونده

چاپ کتاب علمی- پژوهشی ترکیبات خود ترمیم شونده

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Self healing Polymer compounds

مرجع پلیمر در بازار ایران: کتاب علمی- پژوهشی ” ترکیبات خود ترمیم شونده” به همت بهاالدین رشیدزاده از اساتید دانشگاه پیام نور مرکز سقز با همکاری سیداسماعیل هاشمی چاپ و منتشر شد.

این کتاب مشتمل بر 8 فصل است که اطلاعات جامعی در مورد پلیمرهای خود ترمیم شونده را فراهم می کند و خواننده را با مفاهیم شیمیایی و فیزیکی برای پلیمرهای خود ترمیم شونده از جمله فرایندهای زیست تقلیدپذیری در طبیعت آشنا می کند.

Self healing Polymer compounds

براساس این گزارش، همچنین در مورد طراحی پلیمرهای خود ترمیم شونده، سیستم های کپسوله شده و سیستم های ابرمولکولی بحث می شود، ترمیم اتوماتیک مواد پلمیری آسیب دیده برای بالا بردن عمر سرویس دهی پلمیر بسیار مهم است؛ این آسیب ها می تواند در رنجی از ترک در ساختار مواد تا خراشیدگی پوشش های پلیمری باشد.

در این کتاب سعی شده اطلاعات جامعی در خصوص این ترکیبات و روش های تهیه آنها در اختیار پژوهشگران، دانشجویان مقاطع تکمیلی و علاقه مندان پلمیر قرار بگیرد.

کتاب “ترکیبات خود ترمیم شونده” توسط انتشارات علوم ایران در تهران چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است، بهاالدین رشیدزاده عضو هیات علمی رشته شیمی مرکز سقز بوده که هم اکنون ریاست دانشگاه پیام نور واحد بانه را برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

کتاب پلیمرهای خود ترمیم شونده: از اصول تا کاربردها

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است