خانه اقتصادی پیش بینی ثبات می شود بازار جهانی پتروشیمی در سال جاری میلادی از ثبات

پیش بینی ثبات می شود بازار جهانی پتروشیمی در سال جاری میلادی از ثبات

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: پارک جین سو، مدیر عامل و معاون رئیس شرکت ال جی کم (LG Chem) کره جنوبی، به تازگی عنوان کرد: پیش بینی می کنیم بازار جهانی پتروشیمی در سال جاری میلادی از ثبات مطلوبی برخوردار باشد. ال جی کم به عنوان بزرگترین شرکت صنایع شیمیایی کره جنوبی به دنبال متنوع سازی محصولات خود برای حفظ قدرت رقابت پذیری و ایمن بودن در برابر روند کاهشی مصرف پلاستیک است.

پتروشیمی

فعالان بازار پتروشیمی آسیا به طور معمول از خوراک نفتای بدست آمده از نفت خام برای تولید محصولات پایه پتروشیمی مانند اتیلن استفاده می کنند. تولیداتی که بیشتر در ساخت محصولات پلاستیکی کاربرد دارند.

بازار جهانی پتروشیمی متاثر از قیمت های نفت خام

جین- سو که در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کرد؛ افزود: صنایع پتروشیمی بسیار متاثر از قیمت های نفت خام در بازارهای جهانی است. این قیمت ها پس از مدتی تجربه روند صعودی، با دستیابی به ثباتی نسبی به حدود 60 دلار در هر بشکه رسیده اند.

او خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است امسال بازار به خوبی سال گذشته نباشد؛ اما گمان می کنم در سال جاری میلادی چشم انداز نامناسبی پیش روی فعالان صنعت پتروشیمی نباشد.

مدیر عامل ال جی کم همچنین می گوید: سیاست های مراقبتی ترامپ و پیشنهادات اخیر وی درباره اعمال تعرفه های تازه بر فولاد و آلومینیوم می تواند در صورت اتخاذ اقدامات تلافی جویانه از سوی شرکای تجاری آمریکا، صنعت پتروشیمی را با مخاطرات جدی مواجه سازد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است