خانه تکنولوژي نانوپوششی برای افزایش مقاومت به خوردگی قطعات خودرو

نانوپوششی برای افزایش مقاومت به خوردگی قطعات خودرو

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Truck-Lite nano coat

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت تراک لایت (Truck-Lite) برای بهبود قطعات خودرو، نانومحصولی (نانوپوشش) به بازار ارائه کرده که استفاده از آن می‌تواند مقاومت به خوردگی قطعات خودرو را افزایش دهد.

 شرکت تراک لایت (Truck-Lite) در حوزه تولید چراغ، آیینه و سامانه‌های ارتباطی برای استفاده در حوزه‌های مختلف نظیر خودرو فعالیت دارد. این شرکت اخیراً نانومحصول جدیدی در بخش دی‌الکتریک تولید و به بازار عرضه کرده است. این نانومحصول براساس فناوری موسوم به nGlide ساخته شده که پتنت مربوط به آن در حال ثبت است. این محصول به‌گونه‌ای مهندسی شده که بتواند خواص ضدخوردگی داشته و مانع از تحلیل سطح در اثر مجاورت با رطوبت شود. وجود ترکیبات موجود در هوا به همراه رطوبت شرایط را برای خوردگی تسهیل می‌کند.
افزایش تقاضا در بخش نانوپوشش های ضد خوردگی

این نانومحصول در پاسخ به نیاز رو به افزایش در بخش مواد ضدخوردگی عرضه شده است. در حال حاضر نیاز زیادی برای ارائه محصولاتی وجود دارد که بتوانند شرایط سخت محیطی را تحمل کرده و از آسیب‌های حاصل از خوردگی مصون بمانند. براد فان ریپر، قائم مقام شرکت تراک لایت، معتقد است که با سخت‌تر شدن شرایط محیطی و افزایش احتمال خوردگی، محصولات نیز باید برای مقابله با این شرایط، آمادگی بیشتری داشته باشند.

فان ریپر می‌گوید: «این نانومحصول می‌تواند به شدت میزان بروز مشکلات الکتریکی، خوردگی و اکسید شدن را در محصولات کاهش دهد. با این کار، عمر محصول نهایی افزایش یافته و قطعات الکتریکی می‌تواننند عملکرد بهتری داشته باشند.»

این شرکت نانومحصول سری nanoSeal را نیز در لیست فروش انحصاری خود قرار داده که به صورت اسپری و ژل است و می‌توان آن را روی باتری، چراغ و موتور خودرو اعمال کرد. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به nanoShell اشاره کرد که نوعی رنگ روی لعاب است. این نانومحصول برای محافظت از ترمینال باتری و دیگر نقاط تماس، قابل استفاده است. هر دو محصول nanoShell و nanoSeal دارای خواص آبگریزی بسیار بالایی بوده و قابلیت کارکرد در دماهای منفی چهل درجه فارنهایت تا منفی 400 درجه فارنهایت را دارا هستند.

این دو محصول در بسته‌بندی‌های مختلف از طریق شرکت تراک‌لایت در بازار توزیع شده‌اند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است