خانه تکنولوژي بهینه سازی، امکان جدید ابزارهای شبیه سازی قالب

بهینه سازی، امکان جدید ابزارهای شبیه سازی قالب

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Mold simulation software

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Sigma Engineering، ارائه دهنده راهکار شبیه سازی نرم افزاری، اولی بار در نمایشگاه فاکوما در آلمان در سال 2013 معرفی شد. این شرکت در معرفی ابزار جدید خود گفت: شرایط بهینه در طراحی و تولید قالب قبل از ساخت آن، فراهم شده است. و بخش بهینه سازی خودکار نرم افزار  Sigmasoft، بهترین راه حل را برای برای پوشش تقاضای خاص، پیدا می کند.

 

در نسخه جدید Sigmasoft v5.2، بخش بهینه سازی بر پایه DOE (طراحی بر اساس تجربه) کار می کند. قالب ساز می تواند یک نتیجه خاص را درخواست کند و نرم افزار به طور خودکار بهترین راه حل ساخت را برای پاسخگویی به این درخواست را پیدا خواهد کرد.

به عنوان مثال، اگر متقاضی بدنبال محدود کردن تلرانس ابعادی باشد، می توان از نرم افزار درخواست کرد تا تغییر شکل قطعه را به حداقل برساند و ماشین مجازی به صورت خودکار تنظیم شده و با حذف/کاهش فشار، پنجره پردازش برای طراحی قالب جدید باز شده و پس از آن مدل پیشنهادی بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی مثل بهینه سازی مصرف انرژی و یا سیکل کار، ارایه می شود.

برای مطالعه متن کامل به نشریه تکنولوژی پلاستیک ها مراجعه کنید

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است