خانه تکنولوژيتکنولوژی طراحي و مهندسي نرم افزاری برای تولیدکنندگان تایر و قطعات لاستیکی

نرم افزاری برای تولیدکنندگان تایر و قطعات لاستیکی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رابر

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران : شرکت اندوریکا نسخه 2.32 نرم افزار Endurica CL خود را در زمینه تحلیل عمر خستگی انتشار داد.

این نرم افزار یک شبیه ساز رایانه ای است که می تواند رشد آسیب دیدگی در یک قطعه رابری را تحت شرایط پیچیده عملکردی مدلسازی کند.

این نسخه شامل ویژگی های جدیدی برای محاسبه خود-گرمایش، به منظور تحلیل ساختارهای غلتنده (مانند تایرها و غلتک های لاستیکی)، و برای تشخیص حفره سازی و چین خوردگی است که ممکن است در مدت چرخه های بارگذاری رخ دهد. این ویژگی های جدید هیچ هزینه اضافی تحت لیسانس فعلی دربرنخواهند داشت. این ویژگی های جدید، کتابخانه گسترده نرم افزار در زمینه توانایی های تحلیل تخصصی رابر را بهبود می بخشد. با شروع از نتایج محاسبه شده در یک تحلیل استاندارد المان محدود قطعه ی در حال کار، نرم افزار تعداد تکرارهای عملیات شبیه سازی شده را تا قبل از توسعه ترک ها محاسبه می کند.

maxresdefault

این محاسبه از تحلیل صفحه بحرانی برای محاسبه دقیق اثرات ورودی های چندگانه و همزمان بار، و قوانین غیرخطی ماده که بطور تاثیرگذاری محدوده ای از رفتارهای الاستومر (هایپرالاستیسیتی، نرم شوندگی در اثر تنش چرخه ای، بلورینگی ناشی از کرنش، وابستگی دمایی، حمله اوزون، و غیره) را دربرمی گیرد، استفاده می کند. خواص مورد نیاز ماده برای این تحلیل از آزمون های ساده نرخ رشد ترک به دست می آیند. این نرم افزار گزینه های قدرتمندی را در اختیار تولیدکنندگان قطعات لاستیکی با الزامات دوام قطعه قرار می دهد، به گونه ای که بتوان توسط تیم طراحی، با سرعت و صرف هزینه کم از دوام پذیری قطعه تحت شرایط کارکرد اطلاع یافت.

چنانچه این نرم افزار مورد نیاز شما است درخواست دهید تا در سایت قرار دهیم .

منبع: Rubber World

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است