خانه اقتصادی تنوع سبد پلی پروپیلن شرکت رپسول اسپانیا با هدف تامین نیازهای خودروسازان

تنوع سبد پلی پروپیلن شرکت رپسول اسپانیا با هدف تامین نیازهای خودروسازان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Repsol petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: گروه انرژی رپسول اسپانیا تولید کوپلیمرهای مقاوم به ضربه (TPOs) را به عنوان بخشی از راهبرد متنوع سازی سبد تولید پلی پروپیلن خود آغاز کرده است.

رپسول در بیانیه ای در تاریخ هشتم فوریه اعلام کرد: این محصول که تحت برند Repsol ImpacO عرضه می شود؛ در نوع خود برای اولین بار است که در شبه جزیره ایبری به تولید می رسد.

 

Repsol petrochemical

پلی پروپیلن با هدف عرضه به خودروسازان

محصولات جدید، در هردو فرم پلی پروپیلن (neat PP) و یا پلیمر پایه برای ترکیبات مقاوم به ضربه (base polymer for high impact compounds) ، با هدف عرضه به خودروسازان، تولیدکنندگان قطعات صنعتی و پلیمری تولید می شوند.

این شرکت مستقر در مادرید همچنین می گوید: با آغاز تولید این محصول، ما به عنوان یک عرضه کننده جدید و جایگزین در میان مشتریان فعال در بخش خودروسازی و تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEMs) مطرح می شویم.

رپسول افزود: در حال کار کردن بر روی توسعه طیف یادشده با تولید گریدهای مقاوم به ضربه در دماهای پایین (high-impact grades at low temperatures) هستیم. این گریدها در تولید قطعات داخلی خودرو کاربرد دارند.

این شرکت همچنین اعلام کرد: طیف محصولات تولیدی جدید در تولید قطعات داخلی خودرو مانند پنل درب اتومبیل یا داشبورد و دیگر محصولات روزمره مانند چرخ دستی خرید، چمدان و صندلی ایمنی کودک برای اتومبیل و دوچرخه کاربرد دارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است