خانه خبر دانشمندان آمریکایی موفق به ساخت قلب مصنوعی از جنس فوم شدند.

دانشمندان آمریکایی موفق به ساخت قلب مصنوعی از جنس فوم شدند.

توسط مدیر سایت
0 نظرات
قلب مصنوعی

به گزارش تیم ترجمه مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت): این نوآوری توسط گروهی از دانشمندان دانشگاه کورنل ارایه شده و با توجه به آنکه نوعی فوم شبیه نمونه به کار رفته در تولید تشک خواب، در ساخت آن نیز به کار گرفته شده است این انتظار می رود که با هزینه ای کم و قابلیت های ویژه در اختیار بیماران قلبی قرار گیرد.قلب مصنوعی

این فوم ساختار ارتجاعی مخصوصی دارد و قلب مصنوعی که با استفاده از آن ساخته می شود عملکردی مشابه با قلب انسان دارد. این تشابه ویژگی صرفا به واسطه ساختار فوم انتخاب شده از سوی دانشمندان است.

یکی از مشخصه های اصلی این فوم سیلیکنی کشسان امکان تبدیل هر تکه از آن به شکل و شمایل مورد نظر است. برای این منظور تنها باید زمانی که فوم به شکل مایع است آن را در دستگاه چاپ سه بعدی ریخته تا محصول نهایی دقیقا مبتنی بر طرح مورد نظر باشد.

در دل این بافت مصنوعی، انبوهی از ریزمنافذ به هم پیوسته وجود دارد که به مایع (خون) درون آن امکان جاری شدن می دهد.

بخش خارجی این دستگاه با سیلیکن انعطاف پذیر و فیبر کربنی پوشیده شده است تا عملکرد آن درون بدن با بالاترین کیفیت ممکن ادامه یابد.

منبع:digitaltrends.com

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است