خانه اقتصادی ظرفیت جهانی تولید پلی آمید افزایش می یابد

ظرفیت جهانی تولید پلی آمید افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پالایش

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت صنایع شیمایی آرکما فرانسه در حال افزایش 25 درصدی ظرفیت جهانی تولید محصول (polyamide 12) خود است. محصولی که این شرکت تحت برند Rilsamid عرضه می کند. در همین راستا آرکما به دنبال توسعه تاسیسات خود در چانگشو چین با سرمایه ای بالغ بر ده ها میلیون یورو است. انتظار می رود ظرفیت جدید در نظر گرفته شده تا اواسط سال 2020 میلادی به بهره برداری برسد.

پالایشتامین تقاضای فزاینده مشتریان پلی آمید در در آسیا

آرکما می گوید: ظرفیت یادشده با هدف تامین تقاضای فزاینده مشتریان ما در آسیا اضافه می شود و تکمیل کننده پروژه بزرگ ما در بخش پلی آمید 11 با پایه زیستی (bio-based polyamide 11) است.

در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی ، این شرکت از برنامه خود برای سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی با هدف ساخت یک مجتمع در کلاس جهانی در آسیا، ویژه تولید محصول Rilsan PA11 که پلی آمیدی بر پایه روغن کرچک است؛ خبر داد. این مجتمع تولید کننده هر دو محصول مونومر آمینو 11 (amino 11 monomer) و پلیمر آن یعنی Rilsan PA11 خواهد بود. طرحی که آرکما را قادر می سازد حجم تولید پودر و گرانول Rilsan PA11 خود را تا سقف 50 درصد افزایش دهد.

اما پروژه جدید همراستا با راهبرد بلندپروازانه صنایع شیمیایی آرکما برای توسعه تولید مواد پیشرفته (advanced materials) است که پیش بینی می شود تا سال 2030، بیش از 25 درصد از فروش این شرکت را به خود اختصاص دهد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است