خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها شناخت دقیق از تحولات جهانی، لزوم توسعه صنعت کامپاند ایران

شناخت دقیق از تحولات جهانی، لزوم توسعه صنعت کامپاند ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
MasterBatch

مرجع پلیمر در بازار ایران: رضا محتشمی پور رییس دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی روز دوشنبه(16 بهمن ماه) در سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مستربچ و کامپاند توجه این صنعت به بازارو آشنایی با محدودیت ها و فرصت های آن قابل توجه دانست و اظهار کرد: صنعت پتروشیمی امروز در حال ورود به صنعت کامپاند است و در آینده نزدیک سهم زیادی در بازار این محصولات خواهد داشت به همین دلیل فعالان این صنعت نیاز دارند تا با بخش های مختلف صنعت پتروشیمی همکاری کنند.

MasterBatch

وی ادامه داد: از آنجایی که صنعت پتروشیمی به بازارهای بزرگ دسترسی دارد می تواند سهم بزرگی از بازارهای بین‌المللی محصولات کامپاند و مستربچ در اختیار داشته و فرصت مناسبی برای توسعه این صنعت شود.

همکاری در تامین دانش فنی

محتشمی پور امکان همکاری دو صنعت پتروشیمی و کامپاند را در تامین دانش فنی دانست و گفت: صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه خود نیازمند صنایع پلیمری است و این امر فرصتی برای افزایش همکاری ها می شود. و از طرفی همزبانی دو حوزه است.

وی افزود: صنعت پتروشیمی نیازمند ورود به این عرصه است و عمده برنامه بین المللی در کشورهای مختلف مانند چین و عربستان توسعه محصولات پلی اتیلن است بنابراین  بازار محصولات صنعت پتروشیمی ایران را برای ورود به این عرصه تحت فشار گذاشته است.

وی در مورد ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: یکی از نهادهایی است که می تواند در عرصه تولید دانش به صنعت کامپاند و مستربچ کمک کند و از صنعت پتروشیمی می خواهم که با این ستاد همکاری داشته باشند.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است