خانه تکنولوژي باطری کامپوزیتی پاوربانکی که در مدت 20 دقیقه شارژ کامل می شود

باطری کامپوزیتی پاوربانکی که در مدت 20 دقیقه شارژ کامل می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Ultra Fast Charging Powe Bank

مرجع پلیمر در بازار ایران: فناوری باتری در حال تغییر جهان است و در این بین شرکت الکجت (Elecjet) موفق به ارائه‌ی پاوربانکی شده که در مدت 20 دقیقه شارژ کامل می‌شود. آپولو اولین پاوربانک گرافنی را ساخته و به بازار عرضه کرده است. در این پاوربانک از فناوری گرافن استفاده شده که به کاربر اجازه می‌دهد تلفن همراه خود را در کمتر از 20 دقیقه شارژ کند.

Ultra Fast Charging Powe Bank

وید از مدیران شرکت الکجت می‌گوید: «من مدیری هستم که برای شرکت در جلسات کاری به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کنم. در طول سفر باید ایمیل خود را چک کرده و برخی کارهای مربوط به شرکت را از طریق تلفن همراه انجام دهم که این کار موجب افت باتری می‌شود.

باطری کامپوزیتی برای شارژ سریعتر

شارژ پاوربانک یکی از مسائلی است که از من وقت زیادی را می‌گیرد و گاهی تا چند ساعت باید منتظر آن بمانم. مشکل تمام شدن باتری و کمبود زمان برای شارژ همیشه گریبان‌گیر من است. با پاوربانک آپولو این مشکل را می‌توان حل کرد.»

این پاوربانک با ظرفیت 6 هزار میلی‌آمپرساعت در مدت کمتر از 20 دقیقه شارژ می‌شود. در این باتری از کامپوزیت گرافنی کاملاً ایمن استفاده شده که بیش از حد گرم نمی‌شود و طول عمر بالایی در حد 10 هزار بار شارژ/دشارژ دارد.

با استفاده از این پاوربانک می‌توان در مدت 30 دقیقه، نیمی از باتری آیفون 8 و آیفون ایکس را شارژ کرد. مزیت این پاوربانک در کامپوزیت گرافنی موجود در آن است که مقاومت درونی کمی داشته و هدایت بالایی را ایجاد می‌کند. بنابراین در طول کار، دما بالا نمی‌رود و در صورت شارژ سریع، پاوربانک بیش از حد گرم نمی‌شود. این مزیت موجب می‌شود که پاوربانک ایمن باشد و خطر انفجار یا آتش‌سوزی نداشته باشد.

ولین پاوربانک مجهز به کامپوزیت گرافنی

این شرکت مدعی است که اولین پاوربانک مجهز به کامپوزیت گرافنی را ساخته و به تولید انبوه رسانده است. هیچ پاوربانک دیگری در بازار نمی‌تواند در مدت 20 دقیقه شارژ شود.

شرکت الکجت در حوزه‌ی ساخت ادوات شارژ سریع فعالیت می‌کند.

منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است