خانه اقتصادی دعوت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای حضور در صنعت پتروشیمی

دعوت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای حضور در صنعت پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
سرمایه گذاری

مرجع پلیمر در بازار ایران: رضا نوروز زاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بر اساس برنامه پنج ساله ششم توسعه، یکی از راه های توسعه اقتصادی کشور توسعه صنعت پتروشیمی است چرا که صنعت پتروشیمی در این خصوص از ظرفیت بالایی برخوردار است و مزیت های بسیار بالایی را برای رشد این صنعت در کشور داریم. امیدوار هستیم مطابق پیش بینی برنامه توسعه، به ظرفیت تولید پیش بینی شده تا پایان این برنامه  برسیم و بدیهی است که برای این میزان تولید، باید سرمایه گذاری های مناسبی انجام شود. 

سرمایه گذاری

جذب سرمایه های داخلی و خارجی در صنعت پتروشیمی

وی تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان دولت بستر سازی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی است و از بخش خصوصی دعوت می کنیم که برای رسیدن به این هدف حضور پیدا کنند؛ ایجاد اشتغال و به فعل رساندن مزیت ها و امکانات بالقوه کشور از مزایای این حرکت است. 
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ادامه داد: وقتی دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی صحبت می کند، موظف است زیرساخت های لازم را برای این سرمایه ها فراهم کند و همزمان با دعوت از مردم برای مشارکت، خودمان نیز باید فعالیت ها و وظایفمان را با همکاری و تعامل انجام دهیم.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است