خانه تکنولوژي نسل جدید فرمان های پلیمری مورد استفاده در خودروهای BMW

نسل جدید فرمان های پلیمری مورد استفاده در خودروهای BMW

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer Wheel

مرجع پلیمر در بازار ایران: نسل جدید فرمان های پلیمری مورد استفاده در خودروهای BMW

شرکت فرانسوی Valeo موفق به توسعه روشی شده است که مرکز اتصال فرمان به چرخ های خودرو با سهولت و نرمی بیشتری حرکت کند. این قطعات جدید از پلاستیک‌های مهندسی شرکت BASF با نام Ultramid (پلی آمید) و Ultradur (پلی بوتیلن ترفتالات) ساخته شده است. این مرکز کنترل جدید 20 درصد سبک‌تر از مدل قبلی می‌باشد و از خواص سطحی    بی ‌نظیر، مقاومت UV خوب و خواص مکانیکی عالی بهره مند است. این محصول توسط شرکت BMW خریداری شده و در سری 3 تا 7 خود استفاده نموده است.

Polymer Wheel

استفاده از پلاستیک‌های مهندسی

اهرم طراحی شده برای چراغ ها، راهنما و برف پاک کن ها از Ultramid B3EG10 SI ساخته شده است که خواص سطحی و پایداری بسیار خوبی را داراست. پلی آمید استفاده شده در سطح که تا 50 درصد با الیاف شیشه پر شده است ترکیبی ایده آل از خواص مکانیکی و بصری را ارائه می دهد. این مواد در ابتدا برای صنعت مبلمان، که در حال حاضر در بسیاری از طراحی ها و صندلی های اداری استفاده می شود، توسعه یافته است. شرکت Valeo در حال بررسی استفاده از این مواد در طراحی های داخلی خودرو نیز می‌باشد.

منبع: ptonline

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است