خانه علمی پژوهشی تولید و فروش نانولوله‌های کربنی تک‌جداره و چند جداره

تولید و فروش نانولوله‌های کربنی تک‌جداره و چند جداره

توسط مدیر سایت
0 نظرات
nanotube

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت کریتیو داینستیکس (Creative Diagnostics) اقدام به تولید و فروش نانولوله‌های کربنی تک‌جداره و چند جداره کرده است. این شرکت همچنین نقاط کوانتومی کربنی نیز تولید می‌کند.

 

شرکت کریتیو داینستیکس (Creative Diagnostics) در حوزه‌ی داروسازی و علوم زیستی تجربه‌ی زیادی دارد. این شرکت اخیراً نانولوله‌های کربنی تک‌جداره و چند جداره را در ابعاد مختلف تولید کرده‌است. برخی از این نانولوله‌ها اصلاح سطحی نیز شده‌اند تا برای انجام تحقیقات علمی مورد استفاده قرار گیرند.
از این نانولوله‌ها می‌توان برای توسعه‌ی مواد کامپوزیتی پیشرفته، ذخیره‌سازی هیدروژن، آندهای باتری لیتیمی، رهاسازی دارو، پیل خورشیدی، تصویربرداری زیستی و حسگری استفاده کرد.
نانولوله‌های کربنی این شرکت با استفاده از روش لایه‌نشانی شیمیایی از فاز بخار تولید می‌شوند؛ روشی که امکان تولید نانولوله‌هایی با ابعاد مختلف را فراهم کرده و می‌تواند نانولوله‌ها را نیز عامل‌دار کند. واحد کنترل کیفی این شرکت نیز به دنبال اطمینان از کیفیت و تکرارپذیری محصولات تولید شده‌است.
کریتیو در کنار نانولوله‌های کربنی، نقاط‌کوانتومی کربنی فلورسانس با کیفیت بالا نیز تولید می‌کند. این نقاط کربنی از پایداری و هدایت الکتریکی بالا، سمیت کم و زیست‌سازگاری بالایی برخوردار بوده و روش سنتر ساده‌ای دارند.
جسیکا والدورف از مدیران بخش تحقیق و توسعه این شرکت می‌گوید: «ما نانومواد کربنی برای تحقیقات دانشگاهی و استفاده‌ی صنعتی به ‌بازار عرضه می‌کنیم. محصولات ویژه با کیفیت بالا نظیر نانولوله‌های کربنی تک‌جداره، دو جداره و چند جداره را به همراه گرافن می‌توان در لیست محصولات شرکت ما دید. برخی از محصولات عامل دارو بوده و پاسخ‌گوی نیاز محققان است.»
رندی واگن از محققان ارشد شرکت کریتیو می‌گوید: «از نانوذرات می‌توان در حوزه‌های مختلف نظیر زیست‌شناسی و پزشکی استفاده کرد. ما در حال توسعه‌ی نانوذرات برای استفاده در حوزه‌های مختلف زیستی هستیم. نانولوله‌های کربنی ما توسط محققان برای توسعه محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.»
کریتیو داینستیکس از بزرگترین تولیدکنندگان ذرات مغناطیسی و محصولات مرتبط با پزشکی است. این شرکت لیست بلندی از محصولات مغناطیسی مبتنی بر سیستم ایمنی بدن دارد که برای تأمین نیاز محققان در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
منبع : Creative Diagnostics Introduces Carbon Nano tube for All Researchers
         ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است